Resultat 1 till 3 av 3

Omdömen.se till salu

  1. #1
    LinkMartins avatar
    LinkMartin LinkMartin är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2016
    Inlägg
    13
    *** EDIT ***

    Sajten är nu såld


    Hej!

    Säljer nu min affiliatesajt.

    Riktigt bra domän som ger ett seriöst intryck och är enkel att bygga länkar emot.

    Finns möjlighet att bygga ut sajten och rikta sig mot i princip alla nischer med tanke på att sajten är väldigt bred och generell.

    Domännamnet i kombination med en clean layout ger ett förtroendeingivande intryck. Både mot besökare och i länkbygge-sammanhang.

    Sajten omsatte runt 30 000 kr under 2017 via Adtractions affiliate program. Mest via lån men även andra generella varumärken som Coolstuff, Fyndiq, Gymgrossisten, NordicFeel osv.

    Kommer sälja sajten för runt 60 000 kr. Ett stort värde ligger i domänet som jag fick betala en hel del för när jag snappade det samt befintliga rankingar.

    En till fördel med det här domänet är att man kan göra mer saker utöver affiliate och man kan bygga ett starkt varumärke kring sajten. (Tänk TrustPilot osv).

    PM:a vid intresse.

    Mvh,
    Martin
    Senast redigerat av LinkMartin den 2018-10-03 klockan 21:29. Anledning: Sålt sajten

  2. #2
    SvenneABs avatar
    SvenneAB SvenneAB är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    nov 2014
    Ort
    Umeå
    Inlägg
    7
    Hur är omsättningen 2018?

  3. #3
    eriikns avatar
    eriikn eriikn är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    sep 2018
    Inlägg
    13
    Skicakt PM

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. LOL.nu till salu
    Av Tsprit i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-06-26, 18:56
  2. Till salu
    Av LaoWang i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-25, 02:23