Resultat 1 till 6 av 6

Säljer smslån.xyz

  1. #1
    SysXpls avatar
    SysXpl SysXpl är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2008
    Ort
    Sverige
    Inlägg
    153
    Tänkte sälja smslån.xyz... Helst innan mellandagarna. Är egenanställd så det blir fakturering genom Frilans Finans, dvs. en fullt normal faktura. Domänen finns just nu hos Godaddy. Kan enkelt överföra till ett annat Godaddy konto exempelvis. Domänen är byggd i Wordpress med Genesis Framework och barntemat "Metro Pro". Jag har "rättigheter" enligt köpt licens att göra åt t.ex. kunder i obegränsad utsträckning. Bakgrundsbilden är från pixabay.com, alternativ från Unsplash det vill säga licensierad med creative commons och rättigheter för kommersiellt bruk. Jag erbjuder både domänen och webbplatsen som en bra grund att bygga vidare på om man vill. Jag har för mig att jag också påbörjat något slags länkbygge då den har PA5 och DA8. Något som jag inte skulle peta på efter försäljning...

    Så bortsett från att det är väldigt bra EDM domän så är det en bra grund att fortsätta på. Simon Nyström är en person som ville köpa domänen men gjorde en felregistrering och fick smsln.xyz av misstag istället... Berättade han för mig för några veckor sedan. Om jag inte får svar här inom kort kommer jag att höra mig för om det är någon i mitt kontaktnät som vill köpa domänen och eventuellt webbplatsen. Jag vill ha i af 5000 kr + moms. Är det flertal som är intresserade kan jag tänka mig att starta budgivning. Men jag utgår just nu från 5000 kr+ moms. Får jag svar senast på måndag den 17:e Dec säljer jag den för 4700 kr+ moms till första bästa kund. Först till kvarn så att säga.

    EDIT: Betalning först och domänen sedan... samma princip som många andra tillämpar. Vill dessutom ha betalningen ganska omgående även om det är 30 dagars tidsfrist på fakturan. Överföring av domänen sker direkt efter betalningen är registrerad hos mig vilket tar högst ett par bankdagar inom Sverige.
    Senast redigerat av SysXpl den 2018-12-14 klockan 06:26.

  2. #2
    SysXpls avatar
    SysXpl SysXpl är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2008
    Ort
    Sverige
    Inlägg
    153
    Fick inga bud överhuvudtaget... Väldigt svalt intresse. Kanske priset inte var så tilltalande. Behåller domänen istället då.

  3. #3
    SysXpls avatar
    SysXpl SysXpl är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2008
    Ort
    Sverige
    Inlägg
    153
    Provar igen... Säljer på Tradera får se om någon är intresserad där.

    https://www.tradera.com/item/344477/...abblan-sms-lan

  4. #4
    martini115s avatar
    martini115 martini115 är inte uppkopplad Behöver bekräfta sin e-postadress
    Reg.datum
    dec 2007
    Inlägg
    12
    vad har du fär trafik och intäkter ?

  5. #5
    SysXpls avatar
    SysXpl SysXpl är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2008
    Ort
    Sverige
    Inlägg
    153
    Citat Ursprungligen postat av martini115 Visa inlägg
    vad har du fär trafik och intäkter ?
    Jag har petat om den med en redirect till snabblån.xyz som du kanske noterat. Snabblån.xyz har intäkter (och är inte till salu) men smslån.xyz säljes som en domän enbart.

  6. #6
    martini115s avatar
    martini115 martini115 är inte uppkopplad Behöver bekräfta sin e-postadress
    Reg.datum
    dec 2007
    Inlägg
    12
    tar det via pm

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Säljer av mindre smslån sidor med rank i google
    Av henokk i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2016-11-16, 13:56
  2. Säljer länkar från lån/smslån
    Av Innovative SEO i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-03-29, 13:52
  3. Säljer länkar inom lån/smslån/betalningsanmärkningar/ekonomi
    Av lexander i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-02-16, 17:44
  4. Säljer Pr4+Pr3 inom kategorin smslån, ekonomi
    Av Martins i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-16, 13:48