Säljer jämförlån.online med rätt att neka bud. Det vill säga om jag tycker jag att jag får skambud så säljer jag kanske inte... Men jag har lite lägre förväntningar nu än gällande smslån.xyz som jag försökte sälja förut. Jag lägger ut den här så ser jag om vi har något intresse helt enkelt.

Själva webbplatsen får följa med... om man så önskar. Den har ingen omsättning idag. Men är en bra grund att bygga vidare på. Den är mobilanpassad och funkar bra på desktop.

Tema som använts: FinAg barntema från Envato Market

Några plugins: Bl.a WP-Loaner, Ithemes Security, SEOPress Pro, Mashare Social Buttons med "Social Networks" tillägget.

Rättigheter: Jag har designat och skrivit text själv och inte stulit. Bilden är från Pixabay eller Unsplash såvitt jag minns ska dvs. vara Creative Commons. Plugins är senaste eller skapligt up to date. Inget är från piratsidor. Inga licenser medföljer dvs. om man vill ha uppdateringar får man stå för det själv.

Vid ett bra pris (minst 2500 kr) kan jag låta sidan ligga kvar på min host (återförsäljarplan hos Inleed) under uppemot 1 år innan migrering om man så önskar.

Fakturering sker som "egenanställd" genom Frilans Finans och de har både F-skatt och Momsregistrering.