Resultat 1 till 5 av 5

Snabblån.xyz säljes (eventuellt)

  1. #1
    SysXpls avatar
    SysXpl SysXpl är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2008
    Ort
    Sverige
    Inlägg
    153
    Jag säljer snabblån.xyz med "rätt att neka" som man säger. Det betyder att jag enbart säljer om jag är nöjd med det vinnande budet. Jag kommer antagligen inte sälja, men får jag ett riktigt bra bud ska jag vara uppriktig och överväga det. Webbplatsen har ingen befintlig inkomst, men jag låg på sida 1 (position 9) på "snabblån" för några veckor (drog in 1000 kr på 3 dagar) sedan och är på väg tillbaka (klättrar långsamt). I skrivande stund position 18 på "snabblån" och position 36 på "sms lån".

    Bud på PM.

  2. #2
    SysXpls avatar
    SysXpl SysXpl är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2008
    Ort
    Sverige
    Inlägg
    153
    Ett tveksamt bud på 40 tkr före skatt, samt ersättning/anställning för vidareutveckling. Jag nobbade det och begärde 40 tkr "skattat och klart" privat vilket innebär över 100 tkr i kostnader för det företag som betalar arbetsgivargifter och potentiella kostnader. Man dra slutsatsen att jag inte säljer. Skulle någon komma och erbjuda 2 MSEK, så visst då säljer jag. Men det tror jag knappast ÄNNU.

    INGA FLER BUD. SÄLJER EJ.

  3. #3
    Axel Hanssons avatar
    Axel Hansson Axel Hansson är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    apr 2017
    Ort
    Hela världen
    Inlägg
    39
    (Detta är inte kritik bara mina funderingar). Utan inkomster, utan märkbar mycket innehåll så är 40k ett väldigt bra bud enligt mig. Tror det skulle vara svårt att få mer än det som hemsidan är i dag.

  4. #4
    SysXpls avatar
    SysXpl SysXpl är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2008
    Ort
    Sverige
    Inlägg
    153
    Citat Ursprungligen postat av Axel Hansson Visa inlägg
    (Detta är inte kritik bara mina funderingar). Utan inkomster, utan märkbar mycket innehåll så är 40k ett väldigt bra bud enligt mig. Tror det skulle vara svårt att få mer än det som hemsidan är i dag.
    Hej Axel, tack för din input. Jag uppskattar din ärlighet. Ja, det är nog ett ganska hyggligt bud. Jag tänker dock jobba vidare med webbplatsen tllls jag jag rankar låt oss säga topp 3 på både "snabblån" och "sms lån". Så kan jag säkert sälja för en betydligt högre summa.
    Senast redigerat av SysXpl den 2019-03-08 klockan 16:43.

  5. #5
    Axel Hanssons avatar
    Axel Hansson Axel Hansson är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    apr 2017
    Ort
    Hela världen
    Inlägg
    39
    Citat Ursprungligen postat av SysXpl Visa inlägg
    Hej Axel, tack för din input. Jag uppskattar din ärlighet. Ja, det är nog ett ganska hyggligt bud. Jag tänker dock jobba vidare med webbplatsen tllls jag jag rankar låt oss säga topp 3 på både "snabblån" och "sms lån". Så kan jag säkert sälja för en betydligt högre summa.
    Hej!

    Helt klart :-) Får du upp placeringarna så finns det mycket pengar att tjäna både för dig och för en potentiell köpare.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Säljes: Affiliatesajter inom lån (främst snabblån)
    Av mscon i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2018-06-17, 23:50
  2. Swedish backlinks: lån, snabblån, smslån
    Av se.primus72 i forum Länkbygge
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2016-07-26, 11:37
  3. Domän med snabblån, smslån, blancolån, etc
    Av Maria S i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 10:14
  4. Länkar köpes inom Lån/snabblån/smslån/mobillån
    Av HansEk i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2007-11-25, 14:09
  5. Lån, snabblån, SMS lån m.m.
    Av Anton Johansson i forum Länkbyten
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-12, 17:35