Resultat 1 till 3 av 3

Behöver guiding om en SEO-Kurs

  1. #1
    PigHeads avatar
    PigHead PigHead är inte uppkopplad Väntar på att admin ska godkänna min titel
    Reg.datum
    okt 2019
    Inlägg
    1
    Hejsan!

    Jag har nyligen bestämt mig för att satsa på SEO och undrar om denna kursen kan leda till jobb eller om det är något värt att studera på överhuvudtaget.

    Har försökt att lära mig lite om SEO själv och har en wordpress hemsida. Men jag känner att jag inte har en komplett kunskap, och då menar jag t.ex att kan säga till någon vad som funkar och inte fungerar inom SEO. Hoppas på att kursen kan ge mig dem kunskaperna jag behöver och man får ju en certifikat när man är färdig.

    Skulle vara väldigt tacksam om jag kan få lite insight från er med erfarenhet och har koll inom yrket och branschen om kursen är värt pengarna samt vilken väg jag kan ta för att komma in i branschen.

    Tack!

  2. #2
    Danielss avatar
    Daniels Daniels är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jun 2016
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    17
    Vet inte om den kursen är bra. Be att få prata med några som gått kursen och se vad de säger. Annars finns det en bra bok som Pineberry skrivit om sökmotoroptimering.

  3. #3
    bernardprejeans avatar
    bernardprejean bernardprejean är inte uppkopplad Väntar på att admin ska godkänna min titel
    Reg.datum
    nov 2020
    Ort
    Bern, Switzerland
    Inlägg
    1
    Citat Ursprungligen postat av Daniels Visa inlägg
    Vet inte om den kursen är bra. Be att få prata med några som gått kursen och se vad de säger. Annars finns det en bra bok som Pineberry skrivit om sökmotoroptimering.
    det här är en intressant fråga! Men huvudproblemet är att varje kurs är individuell och endast lämpar sig för varje individ! Det finns ingen vanlig kurs som passar alla!

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. köpa seo kurs hos hemsideportalen
    Av wiland i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2013-06-23, 21:12
  2. Behöver kurs i SEO
    Av Auktionen i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-22, 15:49
  3. Behöver råd.
    Av ekokraft i forum Google
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-25, 19:06
  4. SEO-kurs i Göteborg?
    Av JohanSe i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-28, 10:30