Resultat 1 till 2 av 2

Hjälp Min Meta Titel kan inte ändras

  1. #1
    Studio WDs avatar
    Studio WD Studio WD är inte uppkopplad Väntar på att admin ska godkänna min titel
    Reg.datum
    maj 2018
    Inlägg
    1
    Hejsan Experter :-)

    Behöver lite hjälp då jag råkat ut för något som aldrig hänt tidigare. Jag har en Wordpress hemsida, och använder Yoast plugin för SEO.

    För några dagar sedan ville jag ändra min Meta titel på förstasidan. Jag gick som vanligt till sidan det gäller och scrollar ned toill Yoast plugin. där jag skriver i en ny Meta titel. Detta går jättebra, och allt ändras. Efter det indexerar jag den på nytt i Google Search Console. Efter ett tag kan jag se ändringen och allt ser bra ut.

    När jag sedan väntar mellan 24-48 timmar, så har helt plötsligt den gamla sidtiteln som inte finns kvar kommit tillbaka i sökresultaten. När jag då går in och kollar det på sidan i WP-back end, har även där den gamla titeln kommit tillbaka.

    Någon som kan tala om vad det beror på? Skulle vara mycket tacksam för den hjälpen. :-)

  2. #2
    Startifys avatar
    Startify Startify är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    maj 2017
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    98
    Eventuellt så har ditt webbhotell rullat över en backup av nån anledning på servern, en del webbhotell gör så utan att meddela sina kunder, när dem av nån anledning har rullat tillbaka en backup på servern, skumt men sant tyvärr ibland.

    Detta är dem enda anledningar jag kan komma på som kan ha hänt, ändra om din Meta titel en gång till och se.

    .

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2019-10-11, 12:02
  2. Leka runt med sin titel och meta beskrivning
    Av Tjaabba i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2017-03-27, 09:43
  3. Titel ändras ej i serp
    Av Patrik Nilsson i forum Optimering
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2015-02-08, 21:14
  4. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-10-31, 21:19
  5. Byta titel och META-beskrivning ofta?
    Av Micke i forum Optimering
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-01-30, 17:23