Resultat 1 till 1 av 1

Frilansskribent tillgänglig för texter på svenska

  1. #1
    peterswedens avatar
    petersweden petersweden är inte uppkopplad Väntar på att admin ska godkänna min titel
    Reg.datum
    sep 2019
    Inlägg
    1
    Hej! Mitt namn är Peter och jag har på senare tid varit väldigt aktiv som frilansskribent på nätet.

    Erfarenhet

    Sedan jag började annonsera ut mina tjänster i början av 2019 har jag fått prova på en mängd olika skrivjobb. Mestadels har det handlat om webbinnehåll åt olika sidor inriktade på affiliate-marknadsföring, men det har även dykt upp andra jobb som till exempel:

    Företagsbeskrivningar
    ”Om mig”-texter
    Reklamfilmsmanus
    Akademiska texter
    Produktbeskrivningar
    Barnsagor

    De jobb jag har utfört har varierat ifrån väldigt fria, till mer strikta SEO-orienterade jobb. Jag har under resans gång lärt mig väldigt mycket om att skriva texter för webben, vilket bidragit till att jag även blivit allt mer intresserad av att starta igång egna projekt.

    Jag gillar den kreativa processen och tar mig gärna an nya utmaningar. Hör gärna av dig och berätta lite om ditt projekt och vad du behöver så kan vi se hur jag kan hjälpa dig.

    Jag ska dock tillägga att detta är ett deltidsjobb för mig, vilket innebär att leveranstiderna varierar lite. Men om vi jobbar ihop kommer vi överens om en deadline som jag förhåller mig till.

    Kontakt

    För mer information eller frågor hör av dig på:

    [email protected]

    eller skicka ett PM.

    Vänligen Peter (petersweden) www.contentskribent.se
    Senast redigerat av petersweden den 2019-11-05 klockan 15:36.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Frilansskribent SEO-copy – maila för prisförfrågan
    Av Camilla_ i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2019-03-20, 15:32
  2. Frilansskribent till förfogande
    Av ladymilou i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-04-29, 22:14
  3. Spinning av svenska texter
    Av Rhubarb i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-01-14, 00:01
  4. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-04-20, 20:04