Tja,

Hjälper några advokatbyråer med en del marknadsföring men har inte tid att hantera deras PPC. Offerterna de får in från de större bolagen är inte ideala. Kompetensen är medelmåttig (i alla fall på den anställda som uppdraget delegerats till), och de får timförslag per månad som är helt orimliga med tanke på deras spend budget. Tio timmar a 1000 kr per månad när de spenderar 15 000 sek på annonser makes no sense.

Men en bra PPC manager är guld värd och jag tycker ni förtjänar ett högt timpris.

Tänkte kolla om det finns någon stjärna här. I så fall rekommenderar jag er till dem och kommer även rekommendera dem att betala 1500 sek per tim, exkl moms. Ett par timmar i månaden per klient. Jag är ingen mellanhand. Ni fakturerar dem direkt och sköter det själva. Men jag kommer kolla igenom ert arbete på deras kampanj.

Stor fördel om ni är beredda utföra arbetet på plats hos klienterna i centrala Stockholm. Tror det fungerar bättre.

Vem passar detta? Någon som jobbar med PPC på heltid. Du kanske har lite olika klienter eller kanske kör egna projekt men kan tänka dig ta någon extra kund vid sidan av. F-skatt nödvändigt. Eller om du vill jobba vid sidan av ditt 9-5 jobb så finns frilansfinans.se etc. Ingen anställning.

Skills: PPC, tag manager, GA etc.

Skicka PM om intresse finns

Tack för att du läste.