Söker ni en copywriter eller skribent? Kanske det är dags att uppdatera textinnehållet på er webbplats? Eller vill ni ha hjälp att uppdatera bloggen med intressanta inlägg? Jag skriver olika sorters texter till företag på webben inom flera områden. Texter som jag bland annat kan leverera är:

- Text på landningssidor
- Blogginlägg
- Produkttexter
- Kategoritexter
- Artiklar och nyheter

Samtliga texter blir sökmotoroptimerade för att besökare lättare ska hitta till ert innehåll och er webbplats. Om ni redan har en webbplats full med text kan jag hjälpa till med att sökmotoroptimera både text, bilder, länkar och annat innehåll på hemsidan.

Ibland kan det också vara svårt att hinna med sig. Jag har även möjlighet att hjälpa till med administrativa uppgifter på distans. Det kan exempelvis röra sig om att skapa flödesscheman (till exempelvis ISO-projekt), överföra data, genomföra sammanställningar, uppföljningar eller bistå rekryteringsprocessen med intervjuer eller CV-urval - allting helt digitalt för ett snabbt och effektivt arbete. Tjänster som jag erbjuder:

- Content writing och copywriting
- SEO
- Digital marknadsföring (sociala medier)
- Administration


Kontakta mig gärna på [email protected] för att veta mer om tjänsterna, priser eller för att begära en offert. Vi hörs!