Resultat 1 till 2 av 2

Säljer Net Health Sverige (Ett nätverk med 501 domäner inom sjukvård och hälsa)

  1. #1
    NetHealths avatar
    NetHealth NetHealth är inte uppkopplad Väntar på att admin ska godkänna min titel
    Reg.datum
    maj 2020
    Inlägg
    2
    Hej!

    Jag driver nätverket Net Health Sverige och har efter två års sjukdom bestämt mig för att sälja innehållet i företaget. Nätverket består av 501 mycket bra och många år gamla domäner inom sjukvård och hälsa, 65 publicerade hemsidor, samarbeten med onlinevårdcentral mm. Nätverket styrs med ett skräddarsytt och egengjort CMS.

    Ex på domäner i nätverket:
    Diskbråck.se
    Bröstcancer.se
    Urinvägsinfektion.se
    Gikt.se
    Livmoderhalscancer.se
    Ögoninflammation.se
    mm..

    Samtliga domäner är köpta ifrån ett ekonomiskt perspektiv.

    På grund av att företaget legat mer eller mindre inaktivt i två år (och dessutom en längre tid med malware som gjorde att sidorna legat helt nere i flera månader) ligger besöksantalet endast på 40k (unika besökare) i månaden. Tidigare år har jag haft ett par miljoner unika svenska besökare per år.

    Onlineläkare, Hälsotester, Nätapotek och Internetpsykologer går framåt som aldrig förr och företaget har goda möjligheter att få tillbaka samma mängd besök som tidigare och ännu mer. Det går också väldigt bra att tjäna mycket pengar på varje enskild besökare, då företaget är nischat till en branch där möjligheten för hjälp/konvertering är stor (läkarhjälp, självtest, produkter). Hör gärna av er här för mer info eller till nethealthsverige (at) gmail.com.

    All info finns här: nethealth.se/info

    Tack för intresset!
    Johan
    Senast redigerat av NetHealth den 2020-05-13 klockan 20:14.

  2. #2
    NetHealths avatar
    NetHealth NetHealth är inte uppkopplad Väntar på att admin ska godkänna min titel
    Reg.datum
    maj 2020
    Inlägg
    2
    Sänker priset till 370k för hela nätverket.

    För hela nätverket minus 80 domäner (inkl vissa hemsidor till dessa domäner) finns ett tillfälligt erbjudande på 230k!

    Det går utmärkt att tjäna pengar på nätverket. Läkarbesök är gratis för besökarna men ger 75kr per person. 10 besök om dagen blir 750 kr. Dessutom blomstrar internetapotek och hälsotester just nu. Jag säljer innehållet i företaget på grund av sjukdom och skulle annars fortsätta att arbeta med nätverket på egen hand. Det har en stor potential att snabbt komma tillbaka där det tidigare, med miljontals besökare.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Köper länkar inom hälsa/sjukvård/välmående
    Av packard i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2019-09-08, 18:07
  2. Söker länkar inom hälsa/sjukvård/välmående
    Av packard i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2017-10-07, 19:30
  3. Köpa länkar inom hälsa/sjukvård
    Av Faxaren i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2017-05-08, 09:19
  4. Köpes - allt inom hälsa/läkemedel/graviditet/sjukvård/handikapp/rökning/fetma osv
    Av Philip Blomsterberg i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-10-29, 16:18
  5. Länkar köpes inom hälsa/sjukvård
    Av nejin i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-03, 00:46