Resultat 1 till 3 av 3

God dag

  1. #1
    Victors avatar
    Victor Victor är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Birkastan, Stockholm
    Inlägg
    25
    Victor heter jag, bosatt med min sambo i Hjorthagen, strax norr om Östermalm.

    Jag arbetar heltid med SEO/SEM och mer eller mindre relaterade webprojekt. Ursprungligen så ligger dock hjärtat närmast system- och nätverksadministration, och det mesta som relaterar specifikt till OpenBSD. I övrigt så har jag en oavslutad juristutbildning från Uppsala Universitet, som kanske återupptas i något annat liv.

    Notera att trots att jag är anställd inom branschen, så representerar jag inte någon nuvarande eller tidigare arbetsgivare, utan skriver här i egenskap av privatperson. Med anledning av detta så kommer jag att undvika diskussioner som relaterar till specifika företag, i den mån det är möjligt. Jim och Nikke, med flera, kommer säkerligen att sköta den oberoende granskningen av dessa utmärkt på egen hand.

    Sannolikt så kommer jag inte att ha tid att skriva så ofta, men jag skall försöka att bidraga när tillfälle ges.
    Senast redigerat av Victor den 2007-03-12 klockan 15:55.

  2. #2
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    533
    Välkommen Victor
    Hoppas du kommer trivas! Jag tycker det här forumet e toppen, finns massa godis att plocka upp här

    Kul också att du är från Hjortis! Jag bodde där i 22 år hehe, vilket i mitt fall betyder att jag flyttade därifrån när jag var 22. Men jag flyttade inte så pass långt som du ser på mitt Geo snett upp till höger.
    Jobbar på Bråth.se - Min blogg

  3. #3
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Hej Victor och välkommen till forumet.

    Kul att fler som är insatt i branschen kommer hit. Jag hoppas du har glädje av det.

    Diskussioner som relaterar till specifika företag är förbjudet på detta forum sedan dag ett och står i reglerna, så du behöver inte oroa dig för den biten.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)