Resultat 1 till 4 av 4

Sälja Lånesajt

  1. #1
    Svennes avatar
    Svenne Svenne är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2020
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    7
    Jag har fått ett erbjudande av någon som har kontaktat mig och vill ha min sida som jämför lån. Men jag vet inte vad den kan vara värd (Sidan är LånutanUC.se) eller om jag vill sälja.

    Erbjudandet är enligt mig rätt bra. Jag köpte själv domänen för 2 år sedan till ett mycket lägre pris än vad som jag har blivit erbjuden nu. Då hade den inget innehåll. Domänen är nästan 10 år gammal.

    Jag vet inte vad som är "bra" och "dåligt" i den här branschen. Hur värderar man en hemsidas värde? Den har inga märkvärdiga inkomster men rankar hyfsat på en hel del sökord i nischen och har trafik.

    Är någon fler intresserad här? Då skulle jag ju jämföra buden med det jag redan fått tidigare

  2. #2
    dannelitos avatar
    dannelito dannelito är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2012
    Inlägg
    80
    Föreslår att du även ställer frågan i den här FB-gruppen -> https://www.facebook.com/groups/affiliatehaus/ <- där du kan hitta köpsugna spekulanter.

  3. #3
    Svennes avatar
    Svenne Svenne är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2020
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    7

  4. #4
    Svennes avatar
    Svenne Svenne är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2020
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    7
    Alltså, shit, STORT TACK till alla som har hört av sig till mig med erbjudanden, tips och råd om sidan.

    Jag bestämt mig för att tacka nej till buden och höjer ribban. Så jag säljer inte sidan nu, utan kommer istället att köra affiliate ett tag för att försöka få inkomster och ett bättre förhandlingsläge.

    Men vad otroligt många hjälpsamma människor det finns på dessa 2 forum. Stort tack!

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Sälja - lånutanUC.se ?
    Av Webber i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2018-09-08, 11:40
  2. Sälja domäner
    Av affiliate i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2017-04-24, 00:41
  3. Chans att sälja in SEO-tjänster....;-)
    Av pmagi i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-08-08, 18:29
  4. Sälja PR3 Länkar
    Av Solutions i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-28, 14:58