Resultat 1 till 2 av 2

Frilansskribent finnes

  1. #1
    Josies avatar
    Josie Josie är inte uppkopplad Väntar på att admin ska godkänna min titel
    Reg.datum
    jun 2018
    Inlägg
    2
    Jag har många års erfarenhet som skribent och är ständigt på jakt efter nya uppdrag. Jag har tidigare skrivit om till exempel ekonomi, hem och trädgård, barn och familj, film, musik, bygg, hälsa, relationer och en hel del annat. Jag har gjort väldigt mycket recensioner, guider och liknande och då främst inom barnprodukter/leksaker, hem/bygg, elektronik liknande.

    Personligen tycker jag att i stort sett alla ämnen är intressanta, antingen tillhör de mina favoriter eller också så får jag möjlighet att lära mig något nytt. Det jag gillar allra mest att skriva om är dock barn och familj, relationer, hälsa och recensioner av olika slag. Men som sagt, jag är öppen för att skriva om det mesta och oavsett vad jag skriver om så är jag angelägen om att resultatet ska bli så bra som möjligt.

    Jag har viss erfarenhet av SEO men är långt ifrån ett proffs, detsamma gäller Wordpress. Jag föredrar dock att leverera texter via mail eller liknande. Jag har eget företag och fakturerar, vanligtvis den sista i månaden (om det gäller enstaka texter skickas dock fakturan direkt efter att texterna har levererats) och fakturorna har 14 dagars betaltid.

    Hör gärna av dig om du letar efter en skribent och vill veta mer eller har några frågor. Arvodet varierar förstås beroende på hur avancerande texterna är, hur mycket research som behövs och om det gäller enstaka texter eller en större beställning/längre samarbete. Vanligtvis ligger det dock från 0,40 per ord - men det är som sagt individuellt.

    Hoppas vi hörs!

  2. #2
    Kackalorums avatar
    Kackalorum Kackalorum är inte uppkopplad Behöver bekräfta sin e-postadress
    Reg.datum
    aug 2018
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    153
    Hej, jag "testar" dig gärna, du får PM

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Frilansskribent tillgänglig för texter på Svenska o/e Engelska
    Av EllinorLindholm i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2020-01-03, 16:25
  2. Frilansskribent tillgänglig för texter på svenska
    Av petersweden i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2019-11-05, 15:30
  3. Frilansskribent SEO-copy – maila för prisförfrågan
    Av Camilla_ i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2019-03-20, 15:32
  4. Frilansskribent till förfogande
    Av ladymilou i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-04-29, 22:14
  5. Skribent finnes!
    Av Dala i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-11-01, 13:06