Resultat 1 till 9 av 9

Ett år med SEO-Forum.se

  1. #1
    Princips avatar
    Princip Princip är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    feb 2006
    Inlägg
    192
    Om jag inte är helt ute och cyklar så är det idag ett år sedan Seo-forum.se öppnade? Vi var väl några få som registrerade oss här den 16 februari förra året?

    Man kan ju inte säga annat än att det vuxit lite sen dess. Ser fram emot ytterligare ett år. Eller två.

  2. #2
    MattiasNs avatar
    MattiasN MattiasN är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Stenungsund
    Inlägg
    680
    Citat Ursprungligen postat av Peter Långfors
    Om jag inte är helt ute och cyklar så är det idag ett år sedan Seo-forum.se öppnade? Vi var väl några få som registrerade oss här den 16 februari förra året?

    Man kan ju inte säga annat än att det vuxit lite sen dess. Ser fram emot ytterligare ett år. Eller två.
    I så fall måste man väl säga GRATTIS SEO-forum.

    Tack Jim och alla ni andra här inne. Tack vare er lär man sig något nytt varje dag.
    Hogia [Jobb] :: Morlanda Scoutkår [Fritid]

  3. #3
    Hjalmars avatar
    Hjalmar Hjalmar är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Jonsered, Göteborg
    Inlägg
    559
    Japp, grattis till ett nice forum Jim. Har knutit ett par kontakter här och diskuterat flera intressanta ämnen på kort tid.
    Tidningar.nu - Beställ tidningar

  4. #4
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Vasastan, STHLM
    Inlägg
    231
    Instämmer, det är ett solklart förstaval för mig och förhoppningsvis kan vi fortsätta att hålla en hög nivå och lagom brus. Enligt mig räcker det faktiskt med deltagare här nu. Nån förstklassig SEM:are skulle inte vara helt fel iofs.
    Webmoney.se (ny blogg) | MarketingLab (Consulting)

  5. #5
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Instämmer i hyllningarna. Ett synnerligen intressant och nyttigt forum som gett en del konkreta affärer också.
    Så tack Jim för den briljanta ide med ett forum.

    Men var är tårtan med ljuset i på framsidan?

  6. #6
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Japp det stämmer. Här är första inlägget, skrivet för ett år sedan.

    Jo, jag är mycket nöjd. Dock ser jag mer nybörjare nu. I början var det mer proffs.

    Om jag skulle önska något så skulle det nog vara mer aktivitet av personer som Nikke, Bernt, Westberg, Hjalmerot, Urban, Hjalmar, mig själv och resten som jag glömt nu men jag förstår de är upptagna ...

    Sedan mer trådar av artikelslag än bara frågor hade också varit önskat. Guider, FAQs, Listor, Tips etc.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  7. #7
    Håkan Liljeqvists avatar
    Håkan Liljeqvist Håkan Liljeqvist är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jun 2006
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    161
    Som relativ novis på området men med stor hunger att lära mer så är detta forum en guldklimp. Jag besöker dagligen och vill passa på att tacka alla som bidrar på ett eller annat sätt.
    Stämningen är kanon och vad det gäller att dela med sig av kunskaper så finns knappast inget mer att önska.
    mvh / Håkan

  8. #8
    Anton Johanssons avatar
    Anton Johansson Anton Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    maj 2006
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    1 018
    Grattis Jim och forumet! Jag har er mycket att tacka!

    Utan detta forum hade min SEO-karriär troligen blivit rätt så kort. Det har gett mig jobb, väldigt mycket kunskap och en massa kontakter!

    Tack för det!

    Har också märkt av det ökade antalet nybörjare. I början var ju jag också nybörjare men nu har jag väl kommit en rätt bra bit på vägen to be real pro

    En anledning till att professionella SEOare inte skriver lika mycket artiklar och diskuterar lika mycket som förut är väl dels tid (såklart, marknaden har ett OTROLIGT sug efter SEO) men även det att utveckling inte går riktigt lika snabbt framåt som förut.

    När man lärt sig grunderna och hängt här ett bra tag börjar man kunna det mesta.. Men vi får väl se vad som händer! Ska försöka hålla hjälpa till att få igång lite professionella diskussioner och tankar/artiklar framöver

    Tack! Ser fram emot ännu ett bra seo år på seo-forum

  9. #9
    ThomasAs avatar
    ThomasA ThomasA är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    109
    Instämmer i gratulationerna!

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)