Resultat 1 till 5 av 5

E.A.T förklaring

  1. #1
    RealOrFakes avatar
    RealOrFake RealOrFake är inte uppkopplad Väntar på att admin ska godkänna min titel
    Reg.datum
    feb 2020
    Inlägg
    2
    Kan någon hjälpa mig att på svenska förstå vad som menas med E.A.T?

  2. #2
    Startifys avatar
    Startify Startify är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    maj 2017
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    98

  3. #3
    linkjuices avatar
    linkjuice linkjuice är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jan 2020
    Inlägg
    28
    Tänkte också skicka länken ovan. Detta kanske låter lite hårt, men du ska nog inte jobba med SEO (google) om du inte själv är bekväm med att använda Google för att hitta information och lära dig saker.

    Forum och Facebook-grupper är framförallt bäst för nätverkande eller för extremt nischade frågor du inte kan hitta svaret på via Google.

  4. #4
    Magnuss avatar
    Magnus Magnus är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Örnsköldsvik
    Inlägg
    770
    Citat Ursprungligen postat av linkjuice Visa inlägg
    Tänkte också skicka länken ovan. Detta kanske låter lite hårt, men du ska nog inte jobba med SEO (google) om du inte själv är bekväm med att använda Google för att hitta information och lära dig saker.

    Forum och Facebook-grupper är framförallt bäst för nätverkande eller för extremt nischade frågor du inte kan hitta svaret på via Google.
    Tråkig inställning, det är klart man får fråga. Forumet är däremot inte till för värdelösa svar på trådar.
    Grundare till Brath. Min blogg: magnusbråth.se

  5. #5
    linkjuices avatar
    linkjuice linkjuice är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jan 2020
    Inlägg
    28
    Citat Ursprungligen postat av Magnus Visa inlägg
    Tråkig inställning, det är klart man får fråga. Forumet är däremot inte till för värdelösa svar på trådar.
    Håller med att min formulering hade kunnat vara trevligare. Tycker däremot inte svaret är värdelöst - tvärtom.

    Nyfikenhet, och att ständigt leta upp och tillskansa sig ny information är enligt mig en av de absolut viktigaste egenskaperna för en SEO:are. Få branscher ändrar sig så mycket och ofta som vår. Har själv länge haft problemet att alltid fråga kollegan när något jag inte har svaret på dyker upp. Att bli självständig och lösa problem - som går att lösa utan att fråga om hjälp - är en av de högst eftersökta egenskaperna hos en anställd enligt många arbetsgivare.

    Med tanke på att varken du eller någon annan på forumet svarat på ursprungsfrågan om EAT misstänker jag att fler personer tänker på ett liknande sätt, men inte vill framstå som dryga/otrevliga genom att skriva det.
    Senast redigerat av linkjuice den 2021-11-12 klockan 18:04.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Länkbete: förklaring och guide
    Av Jim Westergren i forum Länkbygge
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2019-12-01, 15:21
  2. Förklaring på SEO
    Av md7dani i forum Optimering
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2013-01-07, 20:24
  3. Förklaring av Facebooks EdgeRank
    Av Jim Westergren i forum Sociala medier
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-11-12, 11:22
  4. 301 redirect: förklaring och guide
    Av Jim Westergren i forum Optimering
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2011-05-29, 17:32
  5. Förklaring till vad COOP Ad Network är
    Av Marcus Westberg i forum Länkbygge
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 19:43