Resultat 1 till 2 av 2

Adtraction till börsen. Vad tror ni om det?

  1. #1
    Håkan Liljeqvists avatar
    Håkan Liljeqvist Håkan Liljeqvist är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jun 2006
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    161
    Hej hallå i forumet!

    Det var verkligen läääängesedan jag var här och mitt eget internetmarknadsförande är lagt på hyllan sedan en tid tillbaka. Men det som tog mig tillbaka till detta forumet är att jag vet att det finns massor av grymt duktiga affiliates här. Jag har en fråga till er. Strax kommer Adtraction börsnoteras och jag tänker att många här har tankar om dem.
    Vad tycker ni om dem? Är de bra att jobba med och hur tror ni de har en bra framtid i branschen? Kanske funderar du själv över att investera i deras aktie?
    Jag är nyfiken på vad ni tänker och tycker och värdesätter all input då jag själv funderar över en eventuell investering.

    Allt gott! / Håkan Liljeqvist, fd. seo-are och affiliate men pensionerad från branschen i och med någon Google-uppdatering som skedde på medeltiden

  2. #2
    Sweelys avatar
    Sweely Sweely är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2009
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    269
    Hej Håkan, välkommen tillbaka!

    Just nu är AdTraction ett av de bästa affiliatenätverken i Sverige, utan tvekan

    Deras interface är överlägset alla andra, och jag tror alla affiliates håller med.

    Jag tror på företaget på lång sikt.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Börja lära mig SEO, vad tror ni om min ide?
    Av Nani321 i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2015-06-12, 12:10
  2. Adtraction hjälp
    Av Seokillen i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2013-11-09, 01:26
  3. Tror ni att Mynewsdesk kommer få en smäll av Panda när den kommer till Sverige?
    Av Jim Westergren i forum Förtroende "trust" och straff "penalty"
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-10-15, 00:43
  4. Här ser ni vad google tror om er
    Av Kimpo i forum Google
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-08-13, 01:49