Resultat 1 till 1 av 1

Erfaren skribent/content writer/journalist redo för nytt kapitel!

  1. #1
    isabellals avatar
    isabellal isabellal är inte uppkopplad Väntar på att admin ska godkänna min titel
    Reg.datum
    okt 2014
    Inlägg
    2
    Söker du en erfaren, effektiv, kreativ, strukturerad och ambitiös skribent? Då kan jag vara den du söker. Eftersom text är min grej, talang och passion.

    Isabella heter jag, 35 år. Jag har arbetat med text sedan tio år tillbaka. Efter min kandidatexamen i journalistik har jag sedan 2013 arbetat som:

    – content writer
    – reporter
    – redaktör
    – krönikör
    – frilansjournalist
    – författare

    Min senaste anställning har varit hos contentföretaget Marketzoo och där arbetade jag från 2016 tills nu som content writer med fokus på SEO/innehållsoptimering på heltid. Vid sidan av det arbetet har jag arbetat som frilansjournalist och författare – två yrkeskategorier jag kommer fortsätta vara aktiv i men som inte påverkar/går ut över mitt arbete vid eventuell anställning hos dig.

    Nu har tiden kommit då jag känner att det är dags för nya utmaningar och ett nytt kapitel och därför söker jag just nu nya textuppdrag.

    Jag är öppen för alla genrer och ämnen, men kommer troligtvis tacka nej till uppdrag inom iGaming. Men jag är förstås villig att lyssna idel öra, på vad du har att erbjuda.

    Jag söker främst efter en heltidstjänst, men är också där öppen för diskussion.

    Min senaste anställning, hos Marketzoo, har varit på distans/remote – något jag gärna fortsätter med om möjligt.

    Bifogar min hemsida där du kan läsa mer om mig – främst som journalist och författare. Hör mer än gärna av dig för fullständigt cv och goda referenser.

    Du behöver inte höra av dig om du har skamligt låga arvodesförslag, för sådana är jag överkvalificerad.

    Kontakta mig via min mailadress nedan, eller via min hemsida.

    Hoppas vi hörs! /Isabella

    https://isabellaharbrecht.com

    [email protected]
    Senast redigerat av isabellal den 2023-08-18 klockan 08:44. Anledning: ändra ord

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Finnes: billig content writer / skribent / journalist
    Av Linnett i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-13, 17:21
  2. Finnes: billig content writer / skribent / journalist
    Av Linnett i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-11-26, 18:21
  3. Uppdaterad: finnes - skribent/content writer/journalist
    Av Linnett i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-06, 21:08
  4. Finnes: billig content writer / skribent / journalist
    Av Linnett i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 12:35
  5. Erfaren content writer/skribent söker nya uppdrag. Uppdaterad information
    Av Göran Jacobson i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-02, 17:38