Resultat 1 till 2 av 2

linedance teneriffa - Konstigt sökresultatsfenomen på Sesam?

  1. #1
    whylds avatar
    whyld whyld är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    jul 2006
    Ort
    Åstorp, Skåne
    Inlägg
    277
    Någon som vet vad detta är för ett fenomen?

    Såg att någon sökt på orden: linedance teneriffa på Sesam. Bland sökresultaten dyker en av mina gamla arbetsprojektdomäner upp (som under ca 8 månader varit 301-redirectad till en annan av mina domäner.

    http://www.sesam.se/search/?q=linedance+teneriffa&c=d

    Den sida som visas har dock aldrig existerat på min domän och resultat dyker inte upp (vad jag kan se) på Google, Yahoo eller MSN.

    Bland sökresutaten finns det ytterligare några sidor på andra domäner som har samma text (texten som visas på Sesam), men denna sida exsisterar inte heller på deras sajter.

    Sidansnamn publiceras som Blog och texten som följer är:
    ...underbar 80 års vecka på Teneriffa och ge gubben din en kram...bråttom ety hon rymmer till Teneriffa i morgon !!! Inom snar framtid...kadriljen och i Amerika kallad linedance). Kadrill dansades i både...gå in och kolla vädret på Teneriffa. Kg är ff kvar på sjukhuset...
    Se bifoga bild.
    Bifogade bilder Bifogade bilder

  2. #2
    whylds avatar
    whyld whyld är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    jul 2006
    Ort
    Åstorp, Skåne
    Inlägg
    277
    Fick ett svar från Sesam nu.
    De har ännu inte hunnit sätta sig in i problemet, men de gissar på att det är ett indexfel från deras håll.
    Frågan har skickats vidare till deras tekniker, men har som sagt ännu inte blivit utredd.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)