Resultat 1 till 2 av 2

Hur man kan Indexera sidor snabbt på Google, Indexera sidor på 48 timmar i Google.

  1. #1
    Sundream Estates avatar
    Sundream Estate Sundream Estate är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jan 2007
    Ort
    Marbella, Spanien
    Inlägg
    170
    Hejsan alla,

    Ofta läst jag i Forumet att många har problem med att få sina sidor i siter och i kataloger indexerade av Google, och efter några månader så slutar ochså Google att besoka redan indexerde sidor som då faller ut.

    jag hoppas att jag kan hjälpa er med det problemet.

    Jag har en enkel och bra metod att indexera mina nya sidor och att få Googles att åter besoka sidorna i siten.

    På min hemsida har jag i höger kanten lagt 3 stycken Featured grupper:
    Featured Properties
    Featured News
    Recent Links

    Alla ny sidor som jag lägger in i siten och sidor som jag inte har någon aktivitet på (ca. vart tredje månad), lägger jag i någon av Featured med hyperlink till sidan orginal placering i siten.

    Google älskar nytt matrial och besöker min site nästan varje dag och finner
    då dom nya sidorna och indexerar dom omgående.
    Det tar omkring 24 - 48 timmar att få mina sidor indexerade i Google.

    Allt detta styrker vad våran medlem Whyld teori i sin intressanta undersökning i tråden.
    http://www.seo-forum.se/google/1657-...pdatering.html

    // Lennart

  2. #2
    Nisses avatar
    Nisse Nisse är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    okt 2006
    Inlägg
    198
    Du har rätt. För att google ska hitta och indexera en sida krävs att den antingen hittar en länk till sidan på en annan websida eller att sidans ägare anmält sin sida till google (vilket dock kan dröja).
    För att få sin sida indexerad snabbt ska man ordna en länk på en sida som besöks ofta av google. Finns faktiskt flera utländska aktörer som erbjuder tillfälliga länkar på sidor som besöks ofta av google.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-09-13, 21:49