Resultat 1 till 3 av 3

Presentation av 2cool4school.

  1. #1
    2cool4schools avatar
    2cool4school 2cool4school är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Sälen
    Inlägg
    52
    Jonathan Å's't'r'a'n'd heter jag, läser sista året på entreprenör i Norrköping, d.v.s. tar studenten om några veckor. Räknar med att läsa Marknadsföringsprogrammet i Växjö – om allt går som det ska.

    Av den tiden som blir kvar efter flickvän, skola, jobb och vänner så jobbar jag med min firma. Som ni säkert har förstått så heter den 2cool4school, design & webb. Vad gäller namnvalet så var det tillenbörjan en firma jag startade för att sälja t-shirts med lite attityd.

    I dagsläget så är jag renodlad entreprenör och designare. Jag har aldrig skrivit en egen kodrad själv utan har mina trogna personer vid min sida. Liksom många andra så skulle jag kunna kalla mig en lat-entreprenör. Jag är en person som hellre ser att mina projekt blir större än att de blir fler.

    Sjuktkul är ett av de projekt jag sysslar med, som presenterar massa roliga filmer/bilder och annat kul. Där jag kämpar mestadels kämpar med min egna flashspelare, jäkla bestyr.

    Sedan driver jag även gatsmart.se, vilket är mitt första (av många) ’levande’ projekt. Under det här projektet är tanken att det ska vara lite kul att sitta och läsa på sidan och inte bara massa information om något vilket bara luktar mfa. Har haft sajten under någon månad nu och marknadsför sajten bara genom ’mun-till-mun’, för att testa på. Vilket jag kan säga ger väldigt mycket, mycket mer än man kan tro.

    Sedan har jag även små sajter som modrewrite.se, botaacne.nu.

    Well, that’s all for today. Fråga på om det skulle vara något . Och justé, har min egen blogg på entpr.se.
    Senast redigerat av 2cool4school den 2007-03-26 klockan 13:28.
    Jobbar med följande projekt: LCHF-recept.se & Frilla.se.

  2. #2
    MattiasNs avatar
    MattiasN MattiasN är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Stenungsund
    Inlägg
    680
    Länken till seo-forum på denna sida http://www.modrewrite.se/ovriga-fragor-och-svar är nog lite fel eller?

    Den har iaf inget att göra med omskrivningar av URL:er
    Hogia [Jobb] :: Morlanda Scoutkår [Fritid]

  3. #3
    2cool4schools avatar
    2cool4school 2cool4school är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Sälen
    Inlägg
    52
    Citat Ursprungligen postat av MattiasN
    Länken till seo-forum på denna sida http://www.modrewrite.se/ovriga-fragor-och-svar är nog lite fel eller?

    Den har iaf inget att göra med omskrivningar av URL:er
    eheheh, nu så.
    Jobbar med följande projekt: LCHF-recept.se & Frilla.se.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Presentation av Hjalmar
    Av Hjalmar i forum Introduktion
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 16:53
  2. Presentation
    Av jmn i forum Introduktion
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 12:37
  3. Presentation Jonas Lindblom
    Av Artamus i forum Introduktion
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-30, 19:35
  4. Lite presentation om mig !
    Av SEOhans i forum Introduktion
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-30, 22:09