Resultat 1 till 4 av 4

Habil Kantur

  1. #1
    Habils avatar
    Habil Habil är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jan 2007
    Ort
    Huskvarna
    Inlägg
    24
    Hej!

    Habil Kantur heter jag, bor i Huskvarna och jobbar som säljare till vardags. Är 30 år gammal, pluggat datavetenskap, matte och multimedia i Växjö, företagsekonomi i Borås, mer företagsekonimi på IHH i Jönköping och ett par kurser i handelsrätt också. Började min karriär som webutvecklare i några serverspråk, fortsatte sedan som system- och databasutvecklare. Är säljare sen tre år tillbaka där jag jobbar med marknadsföring.

    Jag driver också Perfekt Syn Hälsoresor där jag jobbar med just hälsoresor och har gjort så i lite över ett år nu. Det här med SEO började jag läsa in mig på i november 2005 och sen dess har jag följt utvecklingen ivrigt. Jag använder mina SEO-kunskaper mest för att främja positioneringen av min(a) sajt(er) (som snart blir fler). Ser mig själv som entreprenör där jag vill utveckla mitt företag till nåt större och tar hjälp av SEO för att få lite skjuts på vägen.

    Har dock insett att SEO är otroligt tidskrävande, så det är inte omöjligt att jag i framtiden tar hjälp av nåt SEO-företag för att spetsa till det lite.
    En sak jag insett efter att ha pratat med företagare från både små och stora bolag är att kontakter är oerhört viktigt. Därför finns jag på linkedin.com för de som är intresserade av framtida affärer.

    /Habil
    Lasik | submit-links-directory.com

  2. #2
    Elviss avatar
    Elvis Elvis är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    feb 2007
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    231
    Hej och välkommen!

  3. #3
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Hej och välkommen Habil.

    Här finns mycket att hämta inom SEO, jag brukar rekommendera de Svenska nybörjarguiderna för nya medlemmar till forumet.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  4. #4
    whylds avatar
    whyld whyld är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    jul 2006
    Ort
    Åstorp, Skåne
    Inlägg
    277
    Hej Habil, och jag får instämma i välkomnandet.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)