Resultat 1 till 4 av 4

Vart klickar mina besökare? Bra verktyg

  1. #1
    Håkan Liljeqvists avatar
    Håkan Liljeqvist Håkan Liljeqvist är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jun 2006
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    161
    Postade på Affiliate-forum om detta men det kanske finns några här som kan ha nytta av det också. Via en podcast som jag lyssnar på så fick jag nämligen tips om detta eminenta verktyg som visar vad dina besökare aggerar på. Det svarar på ett bra visuellt sätt på frågan vart dina besökare klickar, om du valt en optimal placering för dina annonser etc.

    crazyegg. com

    Jag är mycket positiv till hur det hela funkar och är upplagt. Perfekt för oss affiliates. Värt att testa.. åsså gratis me

  2. #2
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    354
    Finns liknande funktionallitet i Google Analytics. Gratis och för obegränsat antal sidor. Dock inte lika häftigt upplägg. Värt att nämna iaf... För övrigt ser verktyget riktigt bra och häftigt ut. Nackdelen är dock antalet sidor som stöds

  3. #3
    hans99s avatar
    hans99 hans99 är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    2 588
    Citat Ursprungligen postat av David Nilsson
    Finns liknande funktionallitet i Google Analytics. Gratis och för obegränsat antal sidor. Dock inte lika häftigt upplägg. Värt att nämna iaf... För övrigt ser verktyget riktigt bra och häftigt ut. Nackdelen är dock antalet sidor som stöds
    Är det kanaler som du menar eller något annat? Kanaler är ju begränsat till totalt 200 för Ämnes- och URL-kanaler.

  4. #4
    mcelwees avatar
    mcelwee mcelwee är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2006
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    19
    Om ni säger att ni lyssnade på Net Income för några månader sen.. så får ni 10000 besökare och 10 snapshots på gratiskontot.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)