Resultat 1 till 13 av 13

Sonlard berglund

  1. #1
    Sonlards avatar
    Sonlard Sonlard är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    sthlm/Piteå
    Inlägg
    54
    Utbildad webdesigner och grafisk formgivare. 26 år. Har jsut fått upp ögonen för SEO och försöker lära mig så mycke som möjligt. Håller just nu på att bygga några hemsidor som förhoppningsviss ska gå att tjäna lite extra slantar på.

    ha det bra

  2. #2
    Elviss avatar
    Elvis Elvis är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    feb 2007
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    231
    Hej och välkommen!

    Med din bakgrund blir man förstås extra nyfiken på att se en sajt i din profil?

    Och sen, Sonlard? Inte det vanligaste namnet direkt, vad har det för ursprung?

  3. #3
    Sonlards avatar
    Sonlard Sonlard är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    sthlm/Piteå
    Inlägg
    54
    Citat Ursprungligen postat av Elvis
    Hej och välkommen!

    Med din bakgrund blir man förstås extra nyfiken på att se en sajt i din profil?

    Och sen, Sonlard? Inte det vanligaste namnet direkt, vad har det för ursprung?
    ha inte för höga förhoppningar nu bara .....har inte gjort nått de senaste åren inom webdesign och grafisk formgivning. Kör enbart med CMS platformer. Håller på och lär mig joomla just nu. Förhoppningsviss inom en snar framtid så kan jag designa mina egna joomla templates, håller tummarna för det iaf

    Du kan se litegrann på www .sonlard.com. inte mycke att hänga i julgrannen men det är bara i utbildningssyfte som det är som det är just nu på sidan. Ska väl fixa till den med så fort jag kan joomla mycket bättre än vad jag kan nu.

    Sonlard är ett riktigt ovanligt namn. Just nu i sverige så finns det nog bara 2 st och det är jag och min morfar. Finns ingen som vet ursprunget till namnet. Morfar har försökt ta reda på det men ingen verkar ha nån aning om var det kommer ifrån.
    Senast redigerat av whyld den 2007-05-16 klockan 18:43. Anledning: Avlänkat enligt forumets regler

  4. #4
    whylds avatar
    whyld whyld är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    jul 2006
    Ort
    Åstorp, Skåne
    Inlägg
    277
    Hej och välkommen.
    Jag avlänkade ditt inlägg enligt forumets regler.

    Här finns mycket intressant information att ta del av inom SEO som nog kan vara till hjälp.

  5. #5
    Sonlards avatar
    Sonlard Sonlard är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    sthlm/Piteå
    Inlägg
    54
    Citat Ursprungligen postat av whyld
    Hej och välkommen.
    Jag avlänkade ditt inlägg enligt forumets regler.

    Här finns mycket intressant information att ta del av inom SEO som nog kan vara till hjälp.
    aha sorry....har inte hunnit läsa igenom reglerna föräns nu....kommer inte hända igen

  6. #6
    Elviss avatar
    Elvis Elvis är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    feb 2007
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    231
    Men? Varför kalla dig duncansdojo när du heter nåt så coolt som Sonlard? Tycker du ska byta innan vi vänjer oss. Finns en tråd för det, där du ber Jim ändra.

    Jag har lite svårt att byta nu, eftersom det skulle se så konstigt ut i många inlägg. Till när Hans99 skrev "Jag kommer på träffen om Elvis kommer" Haha, folk skulle ju inte tro att han var klok som förväntade sig att Elvis skulle komma! Visst, och Jesus lever också, liksom...

  7. #7
    Sonlards avatar
    Sonlard Sonlard är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    sthlm/Piteå
    Inlägg
    54
    Citat Ursprungligen postat av Elvis
    Men? Varför kalla dig duncansdojo när du heter nåt så coolt som Sonlard? Tycker du ska byta innan vi vänjer oss. Finns en tråd för det, där du ber Jim ändra.

    Jag har lite svårt att byta nu, eftersom det skulle se så konstigt ut i många inlägg. Till när Hans99 skrev "Jag kommer på träffen om Elvis kommer" Haha, folk skulle ju inte tro att han var klok som förväntade sig att Elvis skulle komma! Visst, och Jesus lever också, liksom...
    jag brukar ha sonlard som användarnamn när jag registerar mig på svenska sidor. När jag registerar mig på sidor utomlands så brukar jag använda duncansdojo......vet inte varför jag inte gjorde det nu...

    försökte hitta tråden men hitta den inte....du har ingen URL till den?

    eller ska man maila diret till jim westergren?

  8. #8
    Elviss avatar
    Elvis Elvis är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    feb 2007
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    231
    Senast redigerat av whyld den 2007-05-16 klockan 19:29. Anledning: Länk lagad

  9. #9
    Sonlards avatar
    Sonlard Sonlard är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    sthlm/Piteå
    Inlägg
    54
    blir 404 error när jag klickar på länken.....men jag drog iväg ett PM till Jim så man får hoppas det löser sig på det sättet
    Senast redigerat av whyld den 2007-05-16 klockan 19:30. Anledning: Länk lagad

  10. #10
    Sonlards avatar
    Sonlard Sonlard är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    sthlm/Piteå
    Inlägg
    54
    sådär ja.....nu var det ändrat

  11. #11
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Välkommen Sonlard och lycka till med dina sajter.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  12. #12
    Micke Ms avatar
    Micke M Micke M är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Norrfjärden
    Inlägg
    6
    Tjenare sonlard! Hörde rykten om att du kanske flyttar norrut nästa år! Trevligt! "Det är hit man kommer när man kommer hem"

  13. #13
    Sonlards avatar
    Sonlard Sonlard är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    sthlm/Piteå
    Inlägg
    54
    Citat Ursprungligen postat av Micke M
    Tjenare sonlard! Hörde rykten om att du kanske flyttar norrut nästa år! Trevligt! "Det är hit man kommer när man kommer hem"
    tjenare...jo det stämmer bra det.....siktar på att vara hemma till sommaren nästa år....har det ryktet nått ända till Porsnäs?

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Ove Berglund
    Av Ove i forum Introduktion
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 10:51