Sidan 4 av 4 FörstaFörsta 1234
Resultat 91 till 95 av 95

30+ filtret för ankartexter

  1. #91
    Daniels avatar
    Daniel Daniel är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jul 2006
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    147
    Per, tack för ditt svar, det ska bli intressant att följa.

  2. #92
    Stefan Nilssons avatar
    Stefan Nilsson Stefan Nilsson är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jul 2008
    Ort
    Österlen
    Inlägg
    296
    Har nyligen själv råkat ut för detta 'filter'. Under en natt åkte jag från plats 2 till 31 och är nu osäker på hur jag ska få upp sidan igen.

    Jag har endast inlänkar ifrån sidor med pagerank 5+ vilket borde göra att där finns hyfsat med trust.

    Misstänker att jag kan ha kört lite väl hårt med ankartexter på två specifika nyckelord, utöver titeln. Vilket kanske kan vara den bakomliggande orsaken?

    Vad har ni gjort för att ta er ur detta filter och hur långt tid kan det röra sig om?

  3. #93
    monkey businesss avatar
    monkey business monkey business är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2008
    Inlägg
    120
    Citat Ursprungligen postat av ducedo
    Har nyligen själv råkat ut för detta 'filter'. Under en natt åkte jag från plats 2 till 31 och är nu osäker på hur jag ska få upp sidan igen.

    Jag har endast inlänkar ifrån sidor med pagerank 5+ vilket borde göra att där finns hyfsat med trust.

    Misstänker att jag kan ha kört lite väl hårt med ankartexter på två specifika nyckelord, utöver titeln. Vilket kanske kan vara den bakomliggande orsaken?

    Vad har ni gjort för att ta er ur detta filter och hur långt tid kan det röra sig om?
    Eller för snabb tillväxt av inlänkar i kombination med dåligt/lite innehåll. Vänta några veckor och se vad som sker.

  4. #94
    Stefan Nilssons avatar
    Stefan Nilsson Stefan Nilsson är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jul 2008
    Ort
    Österlen
    Inlägg
    296
    Tre dagar tog det och nu är jag uppe i topp igen, utan att ändra på något. Tog det lugnt och ordnade inte med några nya inlänkar under dessa dagarna.

    Ligger på plats nummer 5 nu istället för 2, men det är bra mycket bättre än 31.

  5. #95
    Per Renemarks avatar
    Per Renemark Per Renemark är inte uppkopplad Behöver bekräfta sin e-postadress
    Reg.datum
    maj 2006
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    505
    Som utlovat, en del 2 av denna tråd med sammanställning:
    http://www.seo-forum.se/straff/3996-...mgang-och.html
    Affiliate sedan 2006 Seodev.

Sidan 4 av 4 FörstaFörsta 1234

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)