Resultat 1 till 5 av 5

Tjena SEO Nördar!

  1. #1
    Mortfiless avatar
    Mortfiles Mortfiles är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    94
    Jupp, en bra rubrik drar trafik

    Mitt namn är Jimi Wikman och jag driver sedan 2006 företaget Mortfiles som är en liten enskild firma för webbdesign och mindre webbhotell. Jag är 33 år snart (om ett par veckor), gift och förstagångs förälder sedan ett år. Är intresserad av allt webbrelaterat vilket inkluderar SEO självklart, även om min stora passion är grafiskt arbete snarare än programmering.

    Jobbar för närvarande på högtryckt (bokstavligen i det här vädret) med att få Mortfiles.se, min svenska sida, klar tills min son ska börja på dagis till hösten och jag själv får återvända till mitt jobb som nattreceptionist (om ingen behöver en stackars webbdesigner därute?). Den svenska hemsidan har varit på gång i 2 år nu, men nu tror jag att den äntligen ska "bli till"

    Eftersom jag släppte ut nya layouten på min blogg lite i förtid så försöker jag spendera någon minut varje dag på att lära mig mer om bloggandets konst och dom verktyg som finns för att marknadsföra en blogg.

    Jobbar idag på det artikel system som ska upp på svenska sidan och det går förvånansvärt bra måste jag säga. Förhoppningsvis kan det vara något av intresse för medlemmarna här vad det lider, liksom dom system av automatiskt länkbyte som jag håller på att testa (lite Twingly kloner).

    Troligen blir jag inte så väldigt aktiv just med postanden den närmaste tiden, men räkna med att jag absorberar information vid varje besök. Förhoppningsvis blir jag en mer aktiv deltagare nästa år...om jag fortfarande är välkommen

  2. #2
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Välkommen hit Jimi och lycka till med dina projekt.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  3. #3
    Mortfiless avatar
    Mortfiles Mortfiles är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    94
    Tack Jim, vi får hålla tummarna för att "gubben" orkar med i tempot
    (jisses så gammal man känner sig numera...)

  4. #4
    Anton Johanssons avatar
    Anton Johansson Anton Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    maj 2006
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    1 018
    Välkommen hit! Roliga projekt du verkar hålla på med (inte minst Twingly-klonerna.. )!

    Var dock inte rädd för att leta webbdesignjobb här och på webmasternetwork, kan säkert behövas en (inte gammal) något äldre person som har goda kunskaper och "skillz".

  5. #5
    Mortfiless avatar
    Mortfiles Mortfiles är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    94
    Du hittar mig där också agaton under namnet Mortekai
    Tack för inviten och välkommnandet!

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Tjena, Jonas Sjödin här
    Av eidos- i forum Introduktion
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 13:34