Resultat 1 till 7 av 7

Här har ni Anti Turmoil

  1. #1
    Anti Turmoils avatar
    Anti Turmoil Anti Turmoil är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    38
    Japp, har inte, vad jag kan komma på presenterat mig ordentligt. Jag och min fru driver och äger ett hotell, och då pratar vi om ett IRL, inget sådant som flera av er här driver, dvs webbhotell.

    Jag har med hjälp av min bror uppdaterat hemsidan till hotellet och andvänder mig av alla tips som jag bara kan hitta i hur man kan komma högre i SERPEN. Turligt nog verkar inga andra hotell i den staden jag håller till i ha fattat att det är viktigt att komma högt upp där. Vi har nog sett till så att vi har ca 700 mer besök per månad, vilket inte är helt fy skam. Vi använder av Joomla som mall och sen är det nog jag som mest ser till så att vi får lite naturliga inlänkar och innehåll på hemsidan.

    Kommer nog hänga på detta forum tills vi säljer hotellet, om ca 25 år så se till att hålla forumet igång nu

    Ja just det, jag är 34, på väg mot 35, och har nog hängt på nätet sedan 97 eller så. Ska få påökt till familjen i september och samtidigt flytta till hus. Är mäkta stolt över mitt ICQ nummer 464749, jag bara älskar att ligga under 500 000, brorsan hade ett mycket lägre men han sumpade lösenordet och mailen som det reggades på används inte längre...

    Som sagt, jag tacka redan på förhand över all hjälp jag kommer få och förhoppningsvis kanske jag kan ge tillbaka lite sen. Om ni ska till Linköping så får ni bra pris på boendet! Hmmm, PMa mig om ni ska hit, annars kan det vara svårt att veta vilket hotell jag driver, iofs så ser ni oss bra placerade på SERPEN.

    Allt för stunden. säger Fredrik!

  2. #2
    Mortfiless avatar
    Mortfiles Mortfiles är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    94
    En till hotell nisse,trevligt
    Jobbar som nattreceptionist på First Hotel Grand i falun sedan flera år

  3. #3
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Åre
    Inlägg
    1 046
    [Detta inlägg har raderats enligt krav från Tina. Läs mer.]

  4. #4
    Anton Johanssons avatar
    Anton Johansson Anton Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    maj 2006
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    1 018
    Ah coolt! Är ju också Linköpingsbo (om än utanför, vid bergs slussar..).

    Stångå hotell är fint, tror jag varit o spelat+festat en del i restaurangen precis bredvid..

    Har en populär hotellsida som faktiskt slåss med dig i SERPsen , vi får diskutera ihop ett bra förslag/byte angående det nån gång .

    Välkommen hit i alla fall, kul med fler östgötar på forumet.

  5. #5
    Anti Turmoils avatar
    Anti Turmoil Anti Turmoil är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    38
    Citat Ursprungligen postat av Mortfiles
    En till hotell nisse,trevligt
    Jobbar som nattreceptionist på First Hotel Grand i falun sedan flera år
    japp, jag läste det i någon tråd där du snackade om att gå tillbaka till nattportierjobbet, hoppas ditt egna företag bär sig så du slipper det

  6. #6
    Anti Turmoils avatar
    Anti Turmoil Anti Turmoil är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    38
    Citat Ursprungligen postat av agaton
    Ah coolt! Är ju också Linköpingsbo (om än utanför, vid bergs slussar..).

    Stångå hotell är fint, tror jag varit o spelat+festat en del i restaurangen precis bredvid..

    Har en populär hotellsida som faktiskt slåss med dig i SERPsen , vi får diskutera ihop ett bra förslag/byte angående det nån gång .

    Välkommen hit i alla fall, kul med fler östgötar på forumet.
    hmmm, vilken restaurang kan det vara?

    Jasså, en sådan däringa hotellsida som bråkar med mig Jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till dessa sidor som poppar upp överallt och puttar ner min. Men men, skicka gärna ett PM om vilken sida det är så kan vi prata vidare.

  7. #7
    Mortfiless avatar
    Mortfiles Mortfiles är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    94
    Citat Ursprungligen postat av Anti Turmoil
    japp, jag läste det i någon tråd där du snackade om att gå tillbaka till nattportierjobbet, hoppas ditt egna företag bär sig så du slipper det
    Från dina läppar till guds öra....

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)