Hej alla!

Jag heter Kajsa Ekeroth och är Key Account Manager på SEO-företaget Netpointers Technologies med bas i Köpenhamn. Vi var en av de första renodlade SEO-företaget i Danmark, och är på vår marknad några utav gamligarna i gamet:-)

Anledningen till att jag skriver är för att jag just nu sitter med en liten projektgrupp där vi filar på att hålla en kund-arrangemang i höst på Dragsholms Slott utanför Köpenhamn. De som kommer till att vara med är en grupp av våra existerande kunder som det finns mycket potential för oss att arbeta vidare med.

I en sektion utav detta arrangemang så hade vi en plan om att inbjuda en extern föreläsare som kunde komma och hålla ett intressant föredrag om online marknadsföring. Faktum är att vi inte riktigt har specificerat det så mycket mer än så, då vi är lite öppna för idéer. Tanken är mest att det skall finnas ett generellt föredrag med i det hela, så att våra kunder inte bara behöver höra på oss hela tiden:-)

Men det vi tänker oss är att det kunde vara en underhållande föreläsare, med erfarenhet i form utav eventuellt marknadschef på ett intressant företag där man arbetat mycket med det, det kunde också vara en "allvetare" om det hela, som eventuellt har en blogg om trender på Internet eller liknande. Någon som skrivit en avhandling? Någon som skrivit en bok?

Det faller såklart inte på denna föreläsare att sälja in SEO till våra kunder eller något i den stilen:-) Utan vi hade tänkt oss ett generellt, underhållande och allmänvetande föredrag om online marknadsföring. Vad är viktigt idag? Vart går trenden någonstans? Om hur banners blev till direct mail som blev till PPC som blev till Adwords som blev till SEO. Något i den stilen.

Självklart är jag endast intresserad i att få seriösa hänvändelser, och jag är såklart heller inte intresserad av att ha någon på plats som indirekt eller direkt arbetar för eller är i samarbete med någon av våra konkurrenter:-)) De personerna är antagligen inte så intresserade av att komma ändå:-)

Men om det är någon som är intresserad av detta så skall föredraget vara på omkring 1 timme och försiggå på engelska.

Vänligen sänd mig lite tankegångar om hur du skulle vilja lägga upp det, kostnad osv osv till min mail [email protected].

Du är självklart också välkommen att ringa till mig direkt på +45 70 117 117

Mvh Kajsa Ekeroth/ www.netpointers.se