Resultat 1 till 8 av 8

Ny bloggkatalog på Blogwalk.se

  1. #1
    Henrik Skotths avatar
    Henrik Skotth Henrik Skotth är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jun 2007
    Inlägg
    2
    Blogwalk.se är en klassisk bloggportal som har varit i min ägo sedan den tidigare ägaren inte längre kunde driva sajten vidare. Nu har den till slut fått återuppstå som en bloggkatalog!

    Värt att noteras är att sidan alltså har en historik som bloggportal sedan lång tid tillbaka, och alltså bör vara kategoriserad som detta av Google. En länk till er blogg hos oss är alltså mer värd än hos motsvarande nyskapade kataloger.

    Adressen är alltså http://www.blogwalk.se. Välkomna att lägga till era bloggar, och tipsa gärna era bloggande vänner

  2. #2
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Åre
    Inlägg
    1 046
    [Detta inlägg har raderats enligt krav från Tina. Läs mer.]

  3. #3
    Feldons avatar
    Feldon Feldon är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    sthlm
    Inlägg
    458
    Håller med ponting, designen var snygg men katalogiseringen har lite kvar att hämta.

    Någon som vet någon som försökt kategorisera världens alla olika ämnen mellan himmel och jord som man kanske kan låna?

  4. #4
    lunarmyss avatar
    lunarmys lunarmys är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jul 2007
    Ort
    Lite överallt
    Inlägg
    17
    Hade också varit schyst med en sida efter man klickat på "Lägg till blog" som upplyste en om att det faktiskt fungerade (alt om något gick fel)

  5. #5
    Henrik Skotths avatar
    Henrik Skotth Henrik Skotth är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jun 2007
    Inlägg
    2
    Jag håller själv med dig Ponting, om kategoribristen alltså. Och visst, om utseendet också förstås

    Jag har samma fråga som Feldon, en bra kategoristruktur vore inte fel. Som jag valt att lägga upp det nu är att lägga in en grupp med kategorier till att börja med, och sedan utveckla genom en kombination av "föreslå kategori"-funktionen och att jag själv lägger till nya kategorier när jag får in en ansökan som jag tycker kan få en lite mer specificerad kategori.

    Lunarmys: det finns en sådan sida. Vart hamnade du efter att du försökte lägga till en blogg? Vilken blogg är det?

  6. #6
    Feldons avatar
    Feldon Feldon är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    sthlm
    Inlägg
    458
    Citat Ursprungligen postat av Henrik Skotth
    Jag har samma fråga som Feldon, en bra kategoristruktur vore inte fel. Som jag valt att lägga upp det nu är att lägga in en grupp med kategorier till att börja med, och sedan utveckla genom en kombination av "föreslå kategori"-funktionen och att jag själv lägger till nya kategorier när jag får in en ansökan som jag tycker kan få en lite mer specificerad kategori.
    Problemet med att lägga till kategorier i efterhand är att man behöver ofta omdefiniera så mycket att man egentligen vill kategorisera om hela systemet då vissa poster som passade in på vissa platser innan nu egentligen ska ligga i den nya kategorin eller i en kategori under den eller ovanför då den ovanför helt plötsligt bytte betydelse lite lite grann av att få en ny underkategori.

    Man ska inte underskatta behovet av att göra saker rätt från början eller åtminstone förstå att om man ändrar på något i en sån här miljö så får man faktiskt göra om allt från början igen för att det ska bli bra

  7. #7
    lunarmyss avatar
    lunarmys lunarmys är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jul 2007
    Ort
    Lite överallt
    Inlägg
    17
    Henrik, jag kom till framsidan. dreamfall.blogspot.com är det det gäller

  8. #8
    nicklass avatar
    nicklas nicklas är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    feb 2007
    Ort
    Smålandsstenar
    Inlägg
    80
    Du får fixa till så att jag kan länka min enbokstavsdomän: n . nu
    Jag får följande felmeddelande: Ange en korrekt länkadress.
    Annars en snygg bloggkatalog.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)