Resultat 1 till 11 av 11

Regeltillägg

  1. #1
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Sett detta nu några gånger och därför sätter jag en ny regel:

    Citat Ursprungligen postat av Reglerna
    13. Tjafs mellan användare angående ryktepoäng får inte postas öppet på forumet.
    Reglerna
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  2. #2
    hans99s avatar
    hans99 hans99 är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    2 588
    Utmärkt regel.

    Jag ber också om ursäkt för att jag gnällde över det. Däremot tänker jag inte be om ursäkt för att jag firade Läder Lasses självmord. Vad jag hört kan orsaken möjligen ha varit att ha missbrukat innan han häktats och när han gick coold turkey == depression. Och på fredag nästa vecka tänker jag fira det så att det syns här på forumet.

  3. #3
    Feldons avatar
    Feldon Feldon är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    sthlm
    Inlägg
    458
    Betyder detta att om jag sänker någons rykte och i tråden postar att jag har gjort detta därför att...
    så bryter jag mot reglerna?

    D.V.S vill jag vara öppen så kan inte vara mer öppen att skriva det i kommentaren till användaren enbart?

    Brukar hålla mig till att inte göra saker öppet men om något får mig att tända till är det svårt att lägga band på mig...

  4. #4
    hans99s avatar
    hans99 hans99 är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    2 588
    Jag tror att Jim syftar på att den som "drabbats" inte ska hålla på gnälla om det. Vilket är utmärkt. Jag skäms för att jag själv gjort och ber återigen om ursäkt för det.

    Men att jag firade Läder Lasses självmord är jag stolt över.

  5. #5
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Betyder detta att om jag sänker någons rykte och i tråden postar att jag har gjort detta därför att...
    så bryter jag mot reglerna?
    Ja, skriv inte om ryktepoäng öppet på forumet, blir bara en massa tjafs som är helt ointressant för oss andra. Håll trådar till diskussion om SEO och diskussion om ryktepoäng osv kan ske genom PM.

    Angående att läderlasse har gått bort så tycker jag att all info om detta förutom en liten notis att han gått bort inte har att göra med SEO och inte hör hemma på detta forum enligt forumets syften.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  6. #6
    hans99s avatar
    hans99 hans99 är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    2 588
    Citat Ursprungligen postat av Jim Westergren
    Angående att läderlasse har gått bort så tycker jag att all info om detta förutom en liten notis att han gått bort inte har att göra med SEO och inte hör hemma på detta forum enligt forumets syften.
    Jag delar den uppfattningen. Grejen är att den skada han gjort mig och så många andra gör att hans självmord tillför hjärnan höga nivåer av dopamin och endorfiner. Därmed får folk acceptera i ett sådant särskilt fall att taket tillfälligt höjs på forumet. Istället för att hålla på med en massa små gnällande och fjantirerar om det. Och särskilt högt upp i tak gick vi inte.

    Dessutom har forumets läsare fått två riktiga guldkorn av mig här. Förutom diverse mindre noteringar av Google som är intressanta för den som följer Google mer seriöst. Så var nöjda med det.

    Och är det så att vi inte kan diskutera plagiat, mobbning och andra ful metoder här på forumet för att stödja varandra. Kan det vara idé att göra ett privat forum för det som är stängt för Google och alla som inte är medlemmar. Därmed kan det hållas separerat och blandas inte med detta forums syfte. Dessutom blir de enkelt att filtrera bort den oseriösa delen av SEO-sverige.

    Så slipper folk göra sig besvär med att sitta här gnälla och tjafsa om att oseriösa metoder uppmärksammas och nyhetsbevakas här.

  7. #7
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Ok skitbra, vi har förstått det nu och bra för din info om Google.

    Men du får inte skriva mer angående läderlasse eller dina tankar kring honom på detta forum mer. Vi har fått den info som behövdes och mer däröver. Om du vill skriva mer och fira osv osv så gör det på något annat forum eller din egen blogg/sajter.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  8. #8
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    354
    Men att jag firade Läder Lasses självmord är jag stolt över.
    Tycker det räcker att kommentera det med: Vidrigt!

  9. #9
    hans99s avatar
    hans99 hans99 är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    2 588
    Jag kan kosta på mig att vara vidrig någon gång ibland jag med. Har karma så att det räcker och blir över.

  10. #10
    Solutionss avatar
    Solutions Solutions är inte uppkopplad Avstängd, anledning
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Stockholm, Kungsholmen
    Inlägg
    186
    Kom igen, Jim... Är du inte lite hård nu? Han är ju glad för tusan!! Det skulle väll inte kunna skada någon?? Jag tycker att Hans har humor!

  11. #11
    hans99s avatar
    hans99 hans99 är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    2 588
    Tycker det är helt ok.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)