Resultat 1 till 8 av 8

Titel-artikel

  1. #1
    JensTs avatar
    JensT JensT är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2007
    Inlägg
    4
    Hej!

    Detta är mitt första inlägg från mig på SEO-forum. Välkommen Jens, tack så mycket. :P

    Har nyligen satt ihop en artikel om SEO - Titlar . Det jag skulle vilja veta är om jag har missat något eller om det finns fler vinklar vilket gör att min artikel går att utveckla. Jag är medveten om att text-formateringen ser lite konstig ut, jobbar på den.

    Titlar är ett ganska smalt område inom SEO men tanken är att detta ska bli en liten del av ett stort antal artiklar, samlade under en kategori.

  2. #2
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Åre
    Inlägg
    1 046
    [Detta inlägg har raderats enligt krav från Tina. Läs mer.]

  3. #3
    JensTs avatar
    JensT JensT är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2007
    Inlägg
    4
    Tack så mycket!
    Du har inte sett den innan? Den ligger i ett antal av dina kataloger.

    Citat Ursprungligen postat av ponting
    Jösses! vilken snygg blog,blev riktigt avis

  4. #4
    hans99s avatar
    hans99 hans99 är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    2 588
    Jodå snygg. Men den har det här hängandet för mig som jag bara sett för svenska sajter. Ingen har kunnat förklara det för mig. Kanske kan du hjälpa till?

    Kring ämnet kan jag annars säga att jag tror det sedan nyligen för Google.se är ännu mer viktigt.

  5. #5
    JensTs avatar
    JensT JensT är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2007
    Inlägg
    4
    Hängandet? Hänger sig min sajt, eller är det något som hänger? Hängde inte med där.

    Vad är nyligen viktigt för Google? Antingen är jag väldigt trött just nu, eller så var det lite luddigt.

    Citat Ursprungligen postat av hans99
    Jodå snygg. Men den har det här hängandet för mig som jag bara sett för svenska sajter. Ingen har kunnat förklara det för mig. Kanske kan du hjälpa till?

    Kring ämnet kan jag annars säga att jag tror det sedan nyligen för Google.se är ännu mer viktigt.

  6. #6
    hans99s avatar
    hans99 hans99 är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    2 588
    Citat Ursprungligen postat av JensT
    Hängandet? Hänger sig min sajt, eller är det något som hänger? Hängde inte med där.

    Vad är nyligen viktigt för Google? Antingen är jag väldigt trött just nu, eller så var det lite luddigt.
    Jo men du har det där som många svenska sajter har. När man först besöker dem står de och tuggar många sekunder utan att något visas.

    Title på undersidan är tydligt mer viktigt med Google just nu jämfört med säg två veckor sedan.

  7. #7
    JensTs avatar
    JensT JensT är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2007
    Inlägg
    4
    Hmm, jag vet inte. Det kan ha med min kod, eller min mängd grafik att göra? Jag försöker dock att få ner både kod och grafik och kommer storleksmässigt optimera den mer framöver. Det skulle annars kunna ligga hos mitt webbhotell som är Loopia. Jag vet inte faktiskt vad det kan bero på.

    Citat Ursprungligen postat av hans99
    Jo men du har det där som många svenska sajter har. När man först besöker dem står de och tuggar många sekunder utan att något visas.

    Title på undersidan är tydligt mer viktigt med Google just nu jämfört med säg två veckor sedan.

  8. #8
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Åre
    Inlägg
    1 046
    [Detta inlägg har raderats enligt krav från Tina. Läs mer.]

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Artikel katalog - vad ska man tänka på?
    Av Mortfiles i forum Kataloger
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-07-16, 12:32
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-02, 19:22
  3. Lite roligt om min "greatest nerd" artikel
    Av Jim Westergren i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 21:45
  4. "Arabisk" artikel borttagen
    Av hans99 i forum Google
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-02, 14:34
  5. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-22, 09:49