Resultat 1 till 5 av 5

Snacka med mig!

  1. #1
    mammarussins avatar
    mammarussin mammarussin är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2006
    Inlägg
    2
    Hej alla medmänniskor!
    Jag är en enkel okomplicerad `tjej`som ikväll satt och pillade på datorn,lekte lite och hamnade helt plötsligt här,som
    medlem och allt!Men,nu,kan någon vara så snäll och förklara för mig,nylärd datoraktivist,som jag är,Vad handlar detta om??Vad för kul kan man ha här,jag är sååå nyfiken!!!Det måste givetvis vara nåt kul,,lär mig!!
    Jag älskar att prata med folk,älskar människor,alla har vi nåt att komma med.Jag har rest mycket i mitt liv så erfarenhet har jag av olika kulturer,osv.
    Allt är spännande,älskar att diskutera...

  2. #2
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Hej och grattis!

    Du är den andra kvinnan på detta forum, ett forum där det finns nästan bara killar ...

    Så var är du?

    Detta är ett forum (samlingsplats för diskussion) för "SEO" vilket är en gren inom marknadsföring på internet. SEO handlar om att synas på sökmotorer så att folk kan hitta din sida när de söker och här diskuterar vi helt enkelt olika väldigt tekniska metoder för att göra detta.

    Så om du har en hemsida så kan du lära dig här hur du kan få besökare genom Google till exempel. Har du ingen hemsida så kan du kanske göra en.

    Du skrev ditt inlägg i sektionen "sandlåda", hehe. Det är nästan för komplicerat att förklara.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  3. #3
    mammarussins avatar
    mammarussin mammarussin är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2006
    Inlägg
    2
    Hej Jim!!
    Snacka om att känna sig som om man klivit rätt in i en fullsatt mansbastu näck!!Hade inte en `susning`om vad det egentlingen handlade om.
    Nu är frågan:Ska jag stanna eller`gå`?
    Grejen är den att jag är så förtvivlat nyfiken på datorn,något som jag aldrig trodde att jag skulle bli!Har precis lärt mig att hantera detta fenomen någorlunda .Men är så sugen på meeerrr att lära.Det börjar att bli som ett gift!Ge mig gärna ett råd.Givetvis `tassar`jag vidare om nån anser att detta inte är nåt för mig.Hör gärna av er. Hejdå från nyfiken Ewa.

  4. #4
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Hej får också önska dig välkommen. Det är bara trevligt med nya "ansikten".
    Här finns en länk till en sida som rätt så ingående beskriver vad SEO är och dess innebörd http://www.seologik.se/sokmotoroptimering_1.asp
    Finns flera men kommer bara på den just nu.
    Titta lite där så får du ett rätt så bra begrepp vad vi sysslar med här.

    Hälsningar/Urban

    "Ska jag stanna eller`gå`?" Påminner om en title av Clash "Should I stay or should I go"
    Hur gick det i den låten förresten, stannade han eller inte?

    Edit: Ang bastu, tror att det närmaste vi här kommer en bastu är värmen från våra datorer
    Senast redigerat av Urban G den 2006-04-02 klockan 13:44.

  5. #5
    latehorns avatar
    latehorn latehorn är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Inlägg
    255
    Faktum är att en gräsklippare brukar vara ett mycket mer intressant föremål än en dator. Den igentliga förklaringen för varför det finns folk som "håller på" med "data maskiner" är att de inte har nått bättre för sig.

    Men vem fan har det? Välkommen

    Edit:Jag tycker att vi kan flytta denna tråd till sandlåde-sektionen IOM nivån på diskussionen.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)