Resultat 1 till 16 av 16

SEO-Nybörjare som söker tips!

  1. #1
    pettolajnens avatar
    pettolajnen pettolajnen är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jan 2007
    Inlägg
    14
    Jag är nybörjare när det gäller SEO. Jag har två hemsidor som verkligen skulle behöva hamna högre upp i sökresultaten.

    Hemsidorna:

    Bortmodererade länkar, med hänvisning till regel nr 1

    Nu undrar jag om det finns någon lista på alla saker man kan göra för att hamna högre upp, gärna i rangordning med det mest betydande först? Då skulle jag kunna jobba utifrån den och bocka av. Jag är beredd att satsa hårt på detta!

    Gå gärna in på mina hemsidor och kolla och tipsa mig om vad jag skulle kunna göra för att få dem högre upp i resultaten. Skulle vara jättesnällt!
    Senast redigerat av Bernt Johansson den 2007-09-20 klockan 10:52.

  2. #2
    Jan Sandahls avatar
    Jan Sandahl Jan Sandahl är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    okt 2006
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    174
    Hej och välkommen

    Kolla först igenom "Börja läs här" länken överst på sidan i forumet. Sedan finns det massor av bra trådar, och en kanonbra forumindelning som gör det lättare att tränga in i ämnet.

    Att servera varje "het" nybörjare en checklista är nog inte så många som är sugna på dessvärre (fast jag har "dabbat mig" på den punkten - sök och läs).

  3. #3
    Bernt Johanssons avatar
    Bernt Johansson Bernt Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Piteå
    Inlägg
    1 074
    Hej, och välkommen till forumet pettolajnen.

    Här finns garanterat en hel del för dig att inhämta i form av tips och tricks på hur du kan förbättra möjligheten för dina webbplatser att ranka bra.

    Gör som Jan förslår och läs först igenom "Börja läs här".

    Titta även en extra gång på reglerna för forumet.