Resultat 1 till 4 av 4

Tänk först - Posta sen!

  1. #1
    daniel_s avatar
    daniel_ daniel_ är inte uppkopplad Behöver bekräfta sin e-postadress
    Reg.datum
    mar 2007
    Inlägg
    98
    Jag blir sjukt irriterrad när jag läser i någon tråd så står det i varannat inlägg *bortplockat*, *raderat*, *redigerat*. Man har alltså tagit bort det man skrev, för att man ändrade sig, man kunde inte ta kritiken som gavs etc. Jag blir rätt trött på detta, dels för att man ibland inte förstår diskussionen och dels för att det är allmänt ovettigt.

    Detta är ett diskussionsforum, här diskuterar vi och då får man vara beredd på att ta kritik. Kan man inte ta kritik ska man inte posta inlägg, kan man inte stå upp för sina åsikter ska man inte posta inlägg.

  2. #2
    Reg.datum
    maj 2006
    Ort
    Lund
    Inlägg
    387
    Jag håller med. Ibland skriver man saker som inte är korrekt. Kanske för att man inte visste bättre, tänkte inte tillräckligt eller bara hade otur när man tänkte. Detta är ju dessutom något som händer den bäste då och då.

    Jag tycker det är bättre att man svarar i tråden med att man hade fel än "tar bort" sitt inlägg.
    Köp länkar - Säljer permanenta länkar

  3. #3
    Waldos avatar
    Waldo Waldo är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2006
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    226
    Inte en dum idé, alla vinner på att trådarna är lätta att läsa. När man ändå är igång så kan man även kolla så att stavning och uppbyggnad i ens inlägg är lätta att förstå.

  4. #4
    daniel_s avatar
    daniel_ daniel_ är inte uppkopplad Behöver bekräfta sin e-postadress
    Reg.datum
    mar 2007
    Inlägg
    98
    Mycket inom SEO baseras på egna studier och det är omöjligt att säga om något är "rätt" eller "fel" i många fall. Det finns ju ingen som kan bekräfta det mer än att upprepa testet. Man ska ju absolut inte behöva radera något man postat utan kan istället skriva i slutet av inlägget vad man baserar sina påståenden på.

    Jag tycker i alla fall att det är viktigt att man står för sina påståenden och åsikter och vågar ta kritik. Jag ser inte ner på någon som har fel angående något, har man fel så har man. Ingen är felfri så att säga. Det är värre om man tar bort sina inlägg och försöker mörka det.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Tänk vad lite kan göra mycket ...
    Av Patrik Berggren i forum Google
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-28, 12:55