Resultat 1 till 2 av 2

åäö-problem

  1. #1
    setfres avatar
    setfre setfre är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    okt 2007
    Inlägg
    5
    Startade för ett år sedan webbsidan "allmänmedicin.se" på adressen allmanmedicin.se. Det har blivit en populär sida för distriktsläkare i landet, artiklar har publicerats och visitkort tryckts. Namnet börjar bli inarbetat. MEN IDN-domänen allmänmedicin.se ägs av ett företag sedan 2005 och de vägrar att överlåta eller sälja den och vill av "strategiska skäl" inte säga varför. Med IE6 är det inga problem eftersom alla som skriver "fel", dvs med ä, hamnar i Live search med min sida som första träff. Men hur stora problem tror ni att det blir när det med IE7 går att skriva med ä och därmed hamna fel? De flesta når min sida direkt, ca 14% via hänvisningswebbplatser och 10% via sökmotorer. Är det läge att helt byta domän? Kommer det spela någon roll i framtiden eller kommer webbläsarna vara smartare? Någon som har någon idé?
    /Fredrik
    Senast redigerat av setfre den 2008-01-10 klockan 20:51. Anledning: URL bortmodererad enligt reglerna

  2. #2
    Anton Johanssons avatar
    Anton Johansson Anton Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    maj 2006
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    1 018
    Är allmänmedicin.com ledig, så ta den direkt...

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Problem med svenska tecken phplinkdirectory
    Av craj i forum Optimering
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-03-20, 17:28
  2. Nyligen uppkomna problem med metataggar
    Av Gustav i forum Optimering
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-07-31, 09:10
  3. Problem med epost-meddelanden
    Av Jim Westergren i forum Angående SEO-Forum.se
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 13:25
  4. 2 problem med css meny
    Av Obbe i forum Övrigt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 21:09
  5. Problem med databaskoppling?
    Av Jim Westergren i forum Angående SEO-Forum.se
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 14:22