Resultat 1 till 1 av 1

2 javautvecklare för att utveckla mobil plattform, heltid, sthlm

  1. #1
    qmikalis avatar
    qmikali qmikali är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    75
    Hej
    Eftersom det inte fanns någon specifik jobbdel i forumet så postar jag detta offtopic om det är okej?

    Företaget där jag jobbar som webmaster söker nämligen nu två java utvecklare för att utveckla vår mobila plattform. Vi söker dels en erfaren (minst 5 år) och en med kortare yrkeserfarenhet. Båda tjänsterna är heltid och tillsvidaretjänster.

    Vi är ett litet företag med många olika kompetenser och bakgrunder som kompletterar varandra. Jag började i höstas och har kommit att trivas mycket bra. Du får gärna gilla innebandy, då vi spelar varje måndag efter lunch. Vi ligger vid T-centralen så man har nära till allt.

    Så gillar du java och vill skapa framtidens mobila verktyg, så skicka en ansökan. Vill du fråga något mer som rör hur det är att jobba på Bozoka så är det bara att skicka ett mail till mig.

    Skriv gärna att du hittade annonsen på SEO-forum, det tycker iaf jag är ett plus.

    Nedan är annonsen för den erfarne javautvecklaren:

    Vill du jobba med mobila tjänster, java och open source? Bozoka expanderar och behöver fler personer som vill vara med och utveckla några av marknadens mest spännande mobillösningar. Vi söker en självgående javautvecklare för att komplettera vårt mobilutvecklingsteam.

    Du har relevant akademisk examen, minst 5 års yrkesmässig erfarenhet av systemutveckling och arkitektur. Du har erfarenhet av att skapa tekniskt avancerade lösningar, vana vid att arbeta i olika sorters projekt och du får gärna ha stor erfarenhet av distribuerade system.

    Arbetsuppgifterna inkluderar samtliga faser i systemutveckling, från kravanalys till driftsättning av tjänsterna. Du är prestigelös och kan hugga i där det behövs samt är nyfiken på nya tekniker.

    Kvalifikationer