Resultat 1 till 10 av 10

Feedback om sin sida!

  1. #1
    swedphs avatar
    swedph Guest
    Har för mig att det fanns ett ställe/tråd där man kunde få lite feedback ifrån er kunniga om sin sida(så vet inte var jag kan placera denna fråga)? Har iallfall en ny forumsida borttaget som jag så gärna skulle vilja få lite ärlig feedback om.

    tack så mkt på förhand.
    Senast redigerat av Urban G den 2008-01-16 klockan 00:11.

  2. #2
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Får väl vara så frank att säga att det kan du tyvärr inte få här i detta forum. Hänvisar till regel 1 i reglerna för forumet.

    (Om nu någon mot förmodan skulle tycka att det är en lite väl hård moderering att ta bort en icke klickbar url hänvisar jag till Jims redigering här.)

  3. #3
    daniel_s avatar
    daniel_ daniel_ är inte uppkopplad Behöver bekräfta sin e-postadress
    Reg.datum
    mar 2007
    Inlägg
    98
    Då är det nog lika bra att ta bort hela tråden eftersom det nu inte finns något att kritisera.

    Sen förstår jag inte grejen med att man inte får skriva en icke-klickbar URL. Får ju ändå ingen vinning i den.

  4. #4
    Johan Schölds avatar
    Johan Schöld Guest
    Det hade varit intressant och se vilken feedback swedph hade fått, feedback man själv hade kunnat ta lärdom av.

  5. #5
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Nja tråden kan vara kvar som exempel på hur man inte skall göra. En icke klickbar url kan ge upphov till en hel följd av uppföljningsinlägg. Som en trådskapare kan tro ge lite besök osv.
    Jo Johan det är kan vara intressant men det är inte forumet till för. Jag gav en länk till regel 1 om hur det skall göras.

  6. #6
    daniel_s avatar
    daniel_ daniel_ är inte uppkopplad Behöver bekräfta sin e-postadress
    Reg.datum
    mar 2007
    Inlägg
    98
    Det var ju tråkigt med tanke på att ett forums främsta funktion är att hjälpa och dela med sig av kunskaper, enligt mig.

    Nåja, den som vill ha feedback kan PMa mig.

    Edit:
    Jag förstår Urban att du bara fölljer reglerna.

  7. #7
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Ok postar regel 1 här eftersom den verkar vara lite svår att ta till sig för vissa.

    • För ni som vill ha hjälp med att lära er om SEO (och andra för den delen) så när ni ställer frågor kan ni inte inkludera er webbplats i frågan. Ni får beskriva i ord vad ni vill fråga och använda exempel. Denna regel finns till för att detta forum har inte som syfte att ge gratis SEO till folk och andra ska kunna följa genom att läsa tråden och inte genom länkar till sidor som ändrar sig. Om du däremot vill ha ett riktigt jobb gjort så tveka inte att skriva en tråd om detta i denna forumsektion.

    Min fetstilsmarkering i texten

  8. #8
    Torremans avatar
    Torreman Torreman är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    dec 2007
    Inlägg
    79
    Citat Ursprungligen postat av swedph
    Har för mig att det fanns ett ställe/tråd där man kunde få lite feedback ifrån er kunniga om sin sida(så vet inte var jag kan placera denna fråga)? Har iallfall en ny forumsida borttaget som jag så gärna skulle vilja få lite ärlig feedback om.

    tack så mkt på förhand.
    Jag kan tipsa dig om Webmaster network forum, där kan du få synpunkter och åsikter om din sida. Gissar att de flesta på detta forum även är medlem där.

    Länk:
    Webmaster network

  9. #9
    Johan Schölds avatar
    Johan Schöld Guest
    Citat Ursprungligen postat av Urban G
    Ok postar regel 1 här eftersom den verkar vara lite svår att ta till sig för vissa.
    Det är skillnad på att inte förstå och att ha en åsikt.

  10. #10
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Bra Urban. Regel 1 var den första som skrevs när forumet startades och utan den hade forumet förmodligen dött för länge sedan. Jag bryr mig inte så mycket om om en länk är klickbar eller inte eller om någon får ett tjugotal besökare men jag bryr mig om att forumet verkar på det sätt som det skapades för. Här lär vi oss SEO, diskuterar teorier, nätverkar osv.

    Alla de som är här för att de är ute efter att få gratis feedback på sin sida eller få gratis SEO utan att vilja lära sig eller diskutera så att alla har nytta av det kan springa till Webaster Network nu med detsamma.

    Detta är inget ställe man kan komma till och slänga ut sin sida och förvänta sig att få personlig feedback av konsulter som annars kostar upp till flera tusen kronor i timmen.

    Låser tråden.
    Senast redigerat av Jim Westergren den 2008-01-16 klockan 10:16.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Lista på svenska länkkataloger
    Av Jim Westergren i forum Kataloger
    Svar: 95
    Senaste inlägg: 2021-08-16, 09:54
  2. Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-09-13, 21:49
  3. Länk från engelsk sida till svensk sida
    Av Totte i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-29, 09:05
  4. Sökmotorsoptimera sida med inloggning
    Av funtrix i forum Optimering
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-19, 12:59
  5. Använda min gamla sida som har bra träffar i google
    Av blabers i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 11:40