Resultat 1 till 4 av 4

Varför försvann vissa av mina sidor på google

  1. #1
    eastcupids avatar
    eastcupid eastcupid är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jan 2008
    Inlägg
    9
    Hej hej där alla, hoppas på hjälp från mer kunniga än jag själv. Jag har nyligen startat en hemsida och under byggets gång så hamnade jag på googles sökmotorer utan att ens registrerat min sida. (Jag ska tillägga att jag har 5 olika språk och varje indexsida av varje språk fanns med i google. )

    Jag optimerade min sida utifrån vad jag tolkade var okej, Inga svarta hattar utan bara text. Inget olagligt inehåll eller någonting. Jag la även till google adsense som fungerar utmärkt men så idag så har alla mina sidor utan 2 försvunnit. Den engelska finns kvar och min ryska version. Men vart e mina andra?

    Jag är rädd för att jag blivit utslängd från google men borde jag inte få något besked om detta i så fall?

    Någon som vet något och som kan komma med lite hjälp?

    En andra fråga jag har är! Kan jag registrera min hemsida hos google add url även om google redan har lagt till min hemsida själv utan att jag registrerat den innan?

    Tack, Johan

  2. #2
    Björns avatar
    Björn Björn är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jun 2006
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    301
    Citat Ursprungligen postat av eastcupid

    Jag är rädd för att jag blivit utslängd från google men borde jag inte få något besked om detta i så fall?
    in your dreams (de säger aldrig nåt om nåt)


    En andra fråga jag har är! Kan jag registrera min hemsida hos google add url även om google redan har lagt till min hemsida själv utan att jag registrerat den innan?
    kommer inte ge nåt

    generellt om sidan är ny, så avvakta lite den kanske kommer tillbaka.
    Senast redigerat av Björn den 2008-01-30 klockan 13:14.

  3. #3
    eastcupids avatar
    eastcupid eastcupid är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jan 2008
    Inlägg
    9
    [QUOTE=Björn] in your dreams

    In my dreams att jag blivit utkickad eller in my dreams att de skulle skica ett medelande? Kanske jag som e lite oförstående :-)

    Tycker det verkar märkligt jag, min engelska version finns ju kvar och det är den man kommer till när man skriver min domän

    tänkte att det kanske berodde på att jag lagt till en himlans massa text här och var på alla språken och att google nu tagit in dom för granskning... Jag har inte spammat eller använt dold text eller upprepat nyckelord 100 gånger.. bara skrivit små saker där nyckelorden förekommer, något som borde vara helt okej tycker jag eftersom mer eller mindra alla gör så

    kommentarer???

  4. #4
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Åre
    Inlägg
    1 046
    [Detta inlägg har raderats enligt krav från Tina. Läs mer.]

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-09-13, 21:49
  2. Förlorar platser på google, varför?
    Av lexander i forum Google
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-11-27, 13:15
  3. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-26, 08:09
  4. Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-07-20, 14:22
  5. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-09-28, 22:57