Resultat 1 till 8 av 8

Del för konvertering

  1. #1
    hans99s avatar
    hans99 hans99 är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    2 588
    Kunde vi inte göra en sektion på forumet för diskutera konvertering av trafik?

  2. #2
    Jan Sandahls avatar
    Jan Sandahl Jan Sandahl är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    okt 2006
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    174
    Bra idé, om intressenter finns.

  3. #3
    webguides avatar
    webguide webguide är inte uppkopplad Behöver bekräfta sin e-postadress
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    888
    Konvertering är ett mycket intressant område!

  4. #4
    MattiasNs avatar
    MattiasN MattiasN är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Stenungsund
    Inlägg
    680
    Verkligen intressant ämne!
    Hogia [Jobb] :: Morlanda Scoutkår [Fritid]

  5. #5
    Anton Johanssons avatar
    Anton Johansson Anton Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    maj 2006
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    1 018
    Bra idé, helt klart. Frågan är dock om någon verkligen har intressanta saker att säga i ämnet? Skulle det bli intressanta diskussioner eller ett ganska dött forum med lite länkar till bloggar i ämnet?

  6. #6
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Bra ide. Ser vi bara till att reglerna följs så blir det inte massa länkar till andra bloggar om ämnet. Utan inlägget i sig skall ge ett värde. Om inte det så inga länkar i inlägget. (regel 8 för övrigt för de som har glömt den)

    Visst finns det en risk för att det kan bli dött, men å andra sidan lär väl bli fler inlägg än de 24 som finns i relevansmätning och de 82 som finns i Yahoo-sektionen.
    Det går väl att klämma in det i Annan internetmarknadsföring tills vidare.

  7. #7
    Björns avatar
    Björn Björn är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jun 2006
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    301
    Citat Ursprungligen postat av Urban G
    Bra ide. Ser vi bara till att reglerna följs så blir det inte massa länkar till andra bloggar om ämnet. Utan inlägget i sig skall ge ett värde. Om inte det så inga länkar i inlägget. (regel 8 för övrigt för de som har glömt den)

    Visst finns det en risk för att det kan bli dött, men å andra sidan lär väl bli fler inlägg än de 24 som finns i relevansmätning och de 82 som finns i Yahoo-sektionen.
    Det går väl att klämma in det i Annan internetmarknadsföring tills vidare.
    ot:
    orsaken till att många sektioner på forumet är "döda" är att det finns för många underforum, det verkar hämmande på forumet, något jag påpekat förut med... Detta forum har helt galet mkt underforum i relation till dess storlek egentligen. Det gör att korsbefrukting av ämnen blir minimalt, och dessutom mycket mer svårjobbat i sig. Jag vet att det är en mer eller mindre inbyggd drift för webmasters att kategorisera upp allt till max, men det är inte alltid rätt väg imo.

  8. #8
    Magnuss avatar
    Magnus Magnus är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Örnsköldsvik
    Inlägg
    770
    Jag är också väldigt intresserad av konvertering och jag har hållit på och arbetat med det en hel del. Skulle därför också tycka det var intressant att diskutera. Sen har väl Björn poänger i att allt kanskeinte behöver en egen avdelning. Jag startade en tråd där vi kan ta upp diskussionen om det är intressant. Vi kan väl använda den för att se vilket intresse det finns och om det är stort i så fall starta en sektion?

    Hoppas det smakar
    Grundare till Brath. Min blogg: magnusbråth.se

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)