Resultat 1 till 5 av 5

Seriöst forum inom Webbdesign?

  1. #1
    W.Bs avatar
    W.B W.B är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2011
    Inlägg
    3
    Går det att få tag på sådant. Ett forum som behandlar webbdesign och håller en lika hög kvalité som SEO-forum? Känns endast off-topic när man har frågor gällande webbdesign här på SEO-forum. Eller har jag fel?

  2. #2
    Cobbs avatar
    Cobb Cobb är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jan 2007
    Inlägg
    21
    Jag kan faktiskt hålla med men å andra sidan är det ett forum för sökmotoroptimering

    Jag misstänker att oavsett hur duktig man är på den tekniska optimeringen så blir inget sålt om siten ser ut som skräp eller är ologisk. Jag tycker denna presentation gav bra tips och några tankeställare, även om föreläsaren inte var den bästa jag sett.
    xhttp://wordpress.tv/2011/04/03/amanda-gonzalez-pimp-my-content/
    Senast redigerat av Cobb den 2011-04-12 klockan 19:05.

  3. #3
    W.Bs avatar
    W.B W.B är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2011
    Inlägg
    3
    Citat Ursprungligen postat av Cobb Visa inlägg
    Jag kan faktiskt hålla med men å andra sidan är det ett forum för sökmotoroptimering

    Jag misstänker att oavsett hur duktig man är på den tekniska optimeringen så blir inget sålt om siten ser ut som skräp eller är ologisk. Jag tycker denna presentation gav bra tips och några tankeställare, även om föreläsaren inte var den bästa jag sett.
    xhttp://wordpress.tv/2011/04/03/amanda-gonzalez-pimp-my-content/
    Tack för länken, intressant.

    Det jag syftade på var dock ett diskussionsforum likt denna med inriktningen webbdesign.

  4. #4
    Cobbs avatar
    Cobb Cobb är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jan 2007
    Inlägg
    21
    Jag letade efter sådana forum för några år sedan men hittade inga bra. Det kanske har ändrat sig nu.

    Problemet med webbdesign är att det spänner över så många olika områden. Allt från css och kodning till grafisk design och typografi. Även användarvänlighet är ett stort ämne som många siteägare missar och som det inte går att hitta så mycket om.

  5. #5
    W.Bs avatar
    W.B W.B är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2011
    Inlägg
    3
    Citat Ursprungligen postat av Cobb Visa inlägg
    Jag letade efter sådana forum för några år sedan men hittade inga bra. Det kanske har ändrat sig nu.

    Problemet med webbdesign är att det spänner över så många olika områden. Allt från css och kodning till grafisk design och typografi. Även användarvänlighet är ett stort ämne som många siteägare missar och som det inte går att hitta så mycket om.
    Jag förstår... lite synd är det. Ingen som kan ta på sig ansvaret och skapa ett då. Hade kunnat göra det själv men besitter föga kunskaper inom området tyvärr.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Seriöst verktyg för långsiktig analys?
    Av Stefan Svensson i forum SEO-verktyg
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-01-19, 03:58
  2. Säljes PR5 inom webbdesign
    Av Jimmy i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 13:50
  3. seriöst Pokerlänkbyte
    Av John Ivarsson i forum Länkbyten
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 19:41
  4. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-28, 17:23
  5. Byte bredbandsrelaterat/webbdesign PR4
    Av Trådlöst i forum Länkbyten
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 18:26