Resultat 1 till 4 av 4

Hej, jag heter Patrik!

  1. #1
    puttmannens avatar
    puttmannen puttmannen är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2008
    Ort
    AccountKiller
    Inlägg
    1
    Hej!

    Som sagt, jag heter Patrik och blev precis medlem. Jag arbetar på en reklambyrå som webbdesigner och jag är egentligen inte så erfaren gällande sökoptimering, men jag har ändå utvecklat lite hemsidor till och från i några år nu. Innan jag började på reklambyrån så frilansade jag en hel del genom mitt enskilda företag som numera ligger på hyllan. Gillar webben och fastnade ganska tidigt för det här med internet. Dock har jag en fråga så här mitt i en introduktion, skulle det gå bra att visa ett projekt och kanske få lite feedback (sökoptimeringsmässigt, tänkte jag)? Eller var(s)* startar jag den tråden?

    Ha det gott,
    Patrik

    * Jag är norrlänning. :-)

  2. #2
    Anders Granströms avatar
    Anders Granström Anders Granström är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Nyköping
    Inlägg
    202
    Hej Patrik!
    Välkommen till forumet, har du med säkerhet få reda på det mesta som du vill veta.

    Angående hjälp med speciella projekt så säger reglerna detta;

    "För ni som vill ha hjälp med att lära er om SEO (och andra för den delen) så när ni ställer frågor kan ni inte inkludera er webbplats i frågan. Ni får beskriva i ord vad ni vill fråga och använda exempel. Denna regel finns till för att detta forum har inte som syfte att ge gratis SEO till folk och andra ska kunna följa genom att läsa tråden och inte genom länkar till sidor som ändrar sig. Om du däremot vill ha ett riktigt jobb gjort så tveka inte att skriva en tråd om detta i denna forumsektion."

    Om du är helt ny inom området så rekommenderar jag verkligen att läsa de guider för nybörjare som finns. De hjälpte mig otroligt mkt i början.

    Lycka till!

  3. #3
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Välkommen och trevligt med fler från norröver. (min fru är därifrån)
    Anders Granström gav en mycket bra beskrivning hur forumet skall fungera avseende det du frågar om.
    Men beskriv i ord det du vill fråga om så kommer du få svar.
    Nu har SEO-forum funnits ett tag så jag tror att mycket av de grundläggande frågorna redan finns besvarande i de guider Anders hänvisar till samt i många inlägg.

  4. #4
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Åre
    Inlägg
    1 046
    [Detta inlägg har raderats enligt krav från Tina. Läs mer.]

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Patrik Gamryd ny VD på iProspect
    Av David Nilsson i forum Nyheter
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 15:42