Resultat 1 till 2 av 2

Tråkig händelse

  1. #1
    webguides avatar
    webguide webguide är inte uppkopplad Behöver bekräfta sin e-postadress
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    888
    Många har säkert läst tråden som kändis mode startade om bloggposter som säljers: http://www.seo-forum.se/koep-saelj-e...html#post25951

    Någon här på forumet (nämner inte vem) anmälde kändis mode till blogg.se, visserligen utan resultat eftersom det inte bryter mot deras regler. Men man gör inte så! Mycket fult gjort!
    Det visar att man tyvärr måste vara försiktig med vad man delar med sej av här, eftersom det finns medlemar på forumet som man inte kan lita på!

  2. #2
    Bernt Johanssons avatar
    Bernt Johansson Bernt Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Piteå
    Inlägg
    1 074
    Vad medlemmar på detta forum gör på andra webbplatser, vilket blogg.se uppenbarligen är, kan vi som moderatorer inte lägga oss i. För det första för att det skulle konsumera all vår tid, och för det andra för att vi inte kan veta den 100% -iga sanningen bakom alla turer. Däremot måste vi försöka se till att alla som deltar i diskussionerna på SEO-Forum följer de regler som vi har satt upp.

    Sedan tycker jag att man kanske ska vara lite försiktig med att skriva ut vilka webbplatser man säljer länkar på om man gör det. Det uppenbara är att representer från Google kollar in här så och då. men det många glömmer bort är att även konkurrenterna ser vad man håller på med, och det kommer alltid att finnas de som anmäler sådant som de tror bryter mot de regler som olika webbtjänster satt upp.

    Då jag inte tror att denna diskussion kommer att leda till något mer konstruktivt stänger jag tråden tills vidare. De som har några konkreta funderingar kring ämnet kan förstås skapa en ny tråd, men försök i så fall att hålla diskussionen på en högre nivå.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. En ny farlig och tråkig Forums trend, Länk-inlägg.
    Av Sundream Estate i forum Angående SEO-Forum.se
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2007-09-24, 03:28