Resultat 1 till 4 av 4

Sen introduktion

  1. #1
    StefanBergfeldts avatar
    StefanBergfeldt StefanBergfeldt är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Hedemora
    Inlägg
    1 012
    Hej!
    Jag missade denna del i början, och sen tänkte jag att det var lite sent att presentera sig, men nu på morgonen såg jag att Pokerstjärna hade skrivit en presentation, och han har ju varit med ett tag också (längre än mig tror jag), så då kan jag också.

    För den som inte redan har gissat det, så heter jag Stefan Bergfeldt. Jag går strax in på mitt trettioförsta levnadsår (fyller alltså 30). Jag återfinns i södra dalarna och har varit intresserad av hemsidor sedan UR körde ett program om Internet för länge sedan. Vi hade redan tillgång till Internet, via 14.4-modem, men att man kunde göra hemsidor själv visste jag inte. Men där började det, 93-94 kanske..

    Jag har jobbat professionellt med webbutveckling i snart fyra år, sedan ett år på CTEK SWEDEN AB (ctek.com). Driver även ett litet företag på sidan om. Jag jobbar uteslutande med ASP/ASP.NET, inget PHP för mig.

    Jag är väl en dålig optimerare, då jag fogar över mindre än 10 domäner, varav bara två är mina. Jag har ingen länkkatalog, inget nätverk för länkbyte, och bloggar väldigt sparsamt. Men det är en relativt ny värld för mig, och snart kanske jag utmanar Tina på katalog-marknaden, vem vet ;-)

    Jag lär mig iallafall mycket här på forumet, och hoppas kunna bidra en del också efter hand.

  2. #2
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Trevligt att få lite bakgrundsfakta om medlemmar.
    Modem, suck ibland saknar jag ljudet av det.

  3. #3
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    533
    Välkommen!
    Jag såg precis att någon i mitt hus skänker bort modem. Så nu är det bevisat att det har tappat värde
    Jobbar på Bråth.se - Min blogg

  4. #4
    Anders Granströms avatar
    Anders Granström Anders Granström är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Nyköping
    Inlägg
    202
    Hej Stefan,

    Kul att få veta lite mer om dig

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. En kort introduktion om mig
    Av Gustav H i forum Introduktion
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 23:44
  2. Kort introduktion av mig
    Av Torreman i forum Introduktion
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-14, 22:52
  3. Dags för min introduktion...
    Av whyld i forum Introduktion
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-02, 15:53