Resultat 1 till 4 av 4

S: Bloggnätverk säljes

  1. #1
    Kristoffer Lidmans avatar
    Kristoffer Lidman Kristoffer Lidman är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Skellefteå
    Inlägg
    10
    Säljer härmed bloggnätverket Publo, pga att jag inte har haft tid att uppdatera någon av bloggarna sen februari, och tycker att det är bättre att det hamnar hos någon som har tid att skriva oftare.

    Det är alltså 6st bloggar inom diverse ämnen, så som prylar, PC, mac, nintendo osv. Varje blogg ligger på en subdomän, alltså t.ex prylar.publo.se med en list högst upp på sidan för enkel navigering till övriga bloggar.

    Designen är utvecklad speciellt till dessa bloggar, alltså inget man laddar hem. Bloggarna ser likadana ut, förutom headern som skiljer sig mellan sidorna i stil med feber.se. Varje sida visar även ett RSS flöde från de övriga bloggarna. Själva huvudsidan visar även den RSS flöden från dom övriga bloggar och lite annat smått & gott.

    Alla sidor kör en egen installation och databas av Wordpress, där några plugin också är installerade så som All in one SEO m.m.

    Sidan startades i slutet av december 2007, Inkomsterna och besökarantalet är dock minimala, pga att ingen marknadsföring alls har gjorts. Alltså inga länkbyten, länkkataloger eller någonting. Google lockar dock dit ca 20 unika per dag till varje blogg. Inkomsterna är noll, pga att det inte finns några annonser. Sidan har PR3.

    Detta är en grymt bra grund att börja på för dig som vill starta ett bloggnätverk inom dessa populära områden. Med Wordpress i bakgrunden så älskar Google sidorna, och denna snygga och unika design gör att även besökarna uppskattar den.

    Adressen till sidan är www.publo.se, dock så är den jäkligt seg, pga att den ligger på ett kasst webbhotell. I köpet ingår självklart domänen, serverplats får ni fixa själva

    Startbud: 5000:-

    Priset är exkl moms. Köparen betalar eventuella överlåtelsekostnader.
    Jag reserverar mig rätten att välja rätt köpare, eller inte sälja alls om buden blir för låga. Betalning via faktura (innehar F-skatt)

    Så, det var nog allt. Fråga gärna ifall jag har glömt något. Det går bra att svara via PM.
    Senast redigerat av Kristoffer Lidman den 2008-04-17 klockan 01:48.

  2. #2
    Kristoffer Lidmans avatar
    Kristoffer Lidman Kristoffer Lidman är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Skellefteå
    Inlägg
    10
    6000:- bjudet.
    Senast redigerat av Kristoffer Lidman den 2008-04-18 klockan 10:56.

  3. #3
    Kristoffer Lidmans avatar
    Kristoffer Lidman Kristoffer Lidman är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Skellefteå
    Inlägg
    10
    Såld

  4. #4
    impresos avatar
    impreso impreso är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jul 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    104

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Seo domän säljes
    Av nicklas i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 10:45
  2. Två sajter säljes
    Av Gabriel K i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-22, 19:30
  3. Bra Poker domäner säljes - 12 domains .com .net . info
    Av PokerXperten i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-10, 19:19
  4. Poker-domän säljes
    Av robbanf i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-20, 21:15
  5. hdforum.se säljes
    Av Cowb0y i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 20:34