Resultat 1 till 2 av 2

Hyra en sida för redireckt? Hjälp

  1. #1
    kmvs avatar
    kmv kmv är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    sep 2006
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    9
    Hjälp jag har ett erbjudande från en som vill sälja den här- kontot,

    The Computer Karaoke Homepage once resided on my personal webspace provided by Earthlink account. Although the content moved to a full domain name, which was eventually sold, the original pages on my Earthlink account have maintained a very high ranking on the search engines. I am looking to sell and transfer the entire Earthlink account. There is no domain name associated with this account. However, because of the high search engine ranking, and the associated traffic, this webspace would be very useful if used in conjunction with an existing domain/online store.

    The Earthlink account is billed at a rate of $9.95 per month, with some additional fees for paper billing. There are also some restrictions in the Terms Of Service preventing the use of personal webspace for commercial purposes, however, the pages could be easily configured to auto-forward to your own established domain.

    Frågan är nu kan det skada min domän, jag har blivit erbjuden en trial period, på
    3 månader tacksam för svar kmv-Leif

  2. #2
    SEOgeeks avatar
    SEOgeek SEOgeek är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2008
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    37
    Lite fult att hans description på sidan är detta:
    This space is for sale or rent. Currently ranked #1 for Google search computer karaoke. Serious inquiries, please contact compu terkar aoke AT gmailDOT com.

    Men annars är det väl okej, tror inte du blir straffad för den länken.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-09-13, 21:49
  2. Ny sida för samma nyckelord?
    Av robbanf i forum Google
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-19, 12:31
  3. Länk från engelsk sida till svensk sida
    Av Totte i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-29, 09:05
  4. Behöver hjälp med länk skript
    Av pokerleo i forum Länkbyten
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-19, 10:10
  5. Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-11-30, 01:08