Resultat 1 till 4 av 4

Ny kille här!

  1. #1
    Björn Rs avatar
    Björn R Björn R är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2008
    Inlägg
    14
    Hej!

    Jag heter Björn och jag är en seo-nybörjare. Jag har läste lite om sk affiliate-marknadsföring på olika forum och det verkar intressant. Ännu om jag inte har gjort något, men jag försöker skapa mej en överblick över vad jag behöver kunna och vad jag behöver göra för att lyckas!

    I mina ögon verkar den svenska marknaden ganska annorlunda från den engelska vilket både skapar intressanta problem och möjligheter.

    Som inspiration har jag Eli på bluehatseo. Han är en väldigt smart kille (även om han kör lite mörkare taktiker än jag tänker göra). De poster han gör som inte är rena kodexempel (ligger ett par sådana överst nu) ger både djup insikt i hur saker fungerar och de flesta slår mej som djupt inspirerande i hur han "tänker utanför lådan".

    Avslutningsvis hoppas jag att ha roliga och intressanta konversationer här och knyta många kontakter!

    Mvh
    /Björn

  2. #2
    Christian Bolstads avatar
    Christian Bolstad Christian Bolstad är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    133
    Välkommen - här fick finns mycket att lära (det första tipset är att ägna sig till whitehat, det är det enda som håller i längden).
    Kolla in min sida om iphone

  3. #3
    Hjalmars avatar
    Hjalmar Hjalmar är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Jonsered, Göteborg
    Inlägg
    559
    Kul inspiration du har: http://www.bluehatseo.com/how-to-make-a-100-per-day/

    Tycker inte Eli på bluehatseo verkar vara en bra kille
    Tidningar.nu - Beställ tidningar

  4. #4
    Björn Rs avatar
    Björn R Björn R är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2008
    Inlägg
    14