Resultat 1 till 4 av 4

Community Säljs

  1. #1
    webmasterantons avatar
    webmasteranton webmasteranton är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2008
    Inlägg
    2
    Jag säljer nu min community som varit igång sedan augusti förra året. Den är kodad i PHP och säljs nu pga. tidsbrist. Sidans adress är www. stacken.net. Det finns ett test konto som ni kan testa. Logga då in med smeknamn: test och lösenord: test

    Den har idag ca 150 medlemmar utan att ha annonserats någonting. Det är inte så stor aktivitet på sidan men med lite uppdateringar, reklam och mail utskick kan den komma igång igen. Har även ca 500 visitkort till sidan som följer med.

    Funktioner som finns på sidan är bla. Stack(presentation), Gästbok, Blogg, Vänner, Forum, Mail, Diamant(köps via sms) och säkert några saker till som jag inte kommer på nu.

    Mycket tid är nerlagd på sidan för att den ska vara säker, snygg och att det inte ska vara några buggar.

    Pris: 5000:- eller högst bjudande
    Priset kan diskuteras lite vid snabb affär.
    Senast redigerat av Urban G den 2008-06-05 klockan 21:11.

  2. #2
    Gabriel Ks avatar
    Gabriel K Gabriel K är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2007
    Inlägg
    235
    Citat Ursprungligen postat av webmasteranton
    Jag säljer nu min community som varit igång sedan augusti förra året. Den är kodad i PHP och säljs nu pga. tidsbrist. Sidans adress är www. stacken.net. Det finns ett test konto som ni kan testa. Logga då in med smeknamn: test och lösenord: test

    Den har idag ca 150 medlemmar utan att ha annonserats någonting. Det är inte så stor aktivitet på sidan men med lite uppdateringar, reklam och mail utskick kan den komma igång igen. Har även ca 500 visitkort till sidan som följer med.

    Funktioner som finns på sidan är bla. Stack(presentation), Gästbok, Blogg, Vänner, Forum, Mail, Diamant(köps via sms) och säkert några saker till som jag inte kommer på nu.

    Mycket tid är nerlagd på sidan för att den ska vara säker, snygg och att det inte ska vara några buggar.

    Pris: 5000:- eller högst bjudande
    Priset kan diskuteras lite vid snabb affär.
    Svarade i PM, men på något vis så skrevs det här..
    Senast redigerat av Urban G den 2008-06-05 klockan 21:12.

  3. #3
    FredrikNass avatar
    FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Norge, Tromsø
    Inlägg
    45
    Är denna sida såld?

  4. #4
    webmasterantons avatar
    webmasteranton webmasteranton är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2008
    Inlägg
    2
    Ja sidan är nu såld

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Community säljes (hemmafixare.se)
    Av jon i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-16, 15:58
  2. Community driven directory
    Av andgu i forum Kataloger
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 22:51