Min sida(Som har varit uppe i 4år) har idag runt 400 inlänkar, har gått från 100 inlänkar på 2,5månad.
Min fråga är nu hur man ska gå vidare. Ska jag satsa på att bygga upp egna satelit sidor med relevant innehåll där jag skriver artiklar m.m. och försöka även skaffa inlänkar dit. Eller ska jag sikta in mig på att bygga upp så mycket inlänkar som möjligt ifrån vilka sidor som helst.

Poängen med satelit sidorna jag bygger själv är ju att jag själv väljer ankartexter + att sidorna har exakt samma ämne som vår huvusida. Jag vet ju dessutom att dessa sidor finns kvar och att jag kan bestämma allt själv

Hur hade ni gjort? Jagat inlänkar till vår primära sida eller istället jaga länkar till våra satelitsidor och därifrån skicka de vidare till vår primära och samtidigt bygga upp en ännu större portfölj med egna domäner och sidor. Jag känner absolut inte ett behov av att det måste gå fort utan jag gör det hellre grundligt så vi står på en stabil position även i framtiden

Vår sida rankar idag mellan 1-9e plats på de sökord vi jobbar emot men mitt mål är att cementera oss på första platsen...