Resultat 1 till 3 av 3

trevligt att råkas

  1. #1
    Reg.datum
    jul 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    348
    Hej jag har bott utomlands ett par år och driver sedan fem år tillbaka sidan www.rpgstash.com. Har jobbat en del med SEO under åren, men har aldrig kunnat ägna mig åt det heltid. Vi är nu i slutskedet av att outsourca större delen av verksamheten till Asien och mitt mål är att snart kunna jobba heltid med SEO och Public Relations.

    Har nyss satt upp en blog på svenska som där jag kommer att skriva ner en del saker jag finner intressanta. Kommer dock mest att blogga för mig själv och sökmotorer där.

    Efter att ha kollat upp SEO på svenska så kan jag snabbt konstatera att det verkar handla om saker i väldigt liten skala internationellt sett. Kan också konstatera att poker verkar vara det enda svenskar håller på med

    /David
    Senast redigerat av David Olofsson den 2008-10-23 klockan 21:56.
    Inte längre 1:a på sökmotoroptimering. Vera&John.

  2. #2
    elofssons avatar
    elofsson elofsson är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    76
    Välkommen hit David! Att svenskar enbart håller på med poker stämmer nog inte riktigt, hehe.

  3. #3
    Roofiuss avatar
    Roofius Roofius är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2007
    Inlägg
    79
    välkommen - och jag håller med delvis . mycket svenskar som håller på med poker mer eller mindre samt resor.

    finns dock de som håller på med porr också =)=)=)

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Trevligt och grattis koFFiii på födelsedagen
    Av Urban G i forum Angående SEO-Forum.se
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 00:00