Resultat 1 till 3 av 3

Regeln gällande att diskutera andra företag

  1. #1
    Feldons avatar
    Feldon Feldon är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    sthlm
    Inlägg
    458
    Urban påpekade http://www.seo-forum.se/28489-post10.html att vi inte får prata om andra företag o.s.v.

    Jag håller med om den regeln i den utsträckning att man pratar om ett företag.

    Men i det fallet som berör tråden så anser jag att det tas upp ett webbshopssystem och inte ett företag.

    Jag tänkte att vi kanske kunde diskutera hur vi ska se på saken. Att helt undvika företagsnamn och produktnamn tror jag inte går. Så var ska gränsen dras?

  2. #2
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Ett problem att diskutera system är att det krävs att de som tar upp frågan också vet vad de pratar om. Vilket jag tyckte framgick i den tråden du refererade till saknas i en del fall.
    Bla det att det bara finns en typ av webbshop som går att optimera med frames.
    Vi har arbetat med att optimera en antal kunders webbsidor som ligger på olika system, en del med och en del utan frames. I allmänhet inga problem. Det finns åtminstone tre företag till som levererar webbshoppar med frames som går att optimera.

    Dessutom kommer en del som då skall diskutera det hela ha ett eget intresse att lyfta fram just det system de själva säljer eller förmedlar via ombud.
    Så jag ser problem att få en relevant och saklig diskussion om det hela.

  3. #3
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Här är regeln:

    5. Ingen smutskastning av SEO-företag eller personer som sysslar med SEO får förekomma på detta forum - det kan ni ta upp någon annanstans. Ej heller får länkar till dåligt SEO-jobb ges där man kan se på länken vem som är SEO.
    Hoppas det förtydligar.

    Har redigerat ditt inlägg Urban.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)