Resultat 1 till 2 av 2

S: Community

  1. #1
    Padchis avatar
    Padchi Padchi är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2008
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    3
    Hejsan,
    Har ett community som jag har suttit och jobbat med i över två år, när jag sedan skulle sjö sätta den så var det inte lika roligt längre och jag har tappat intresset för sidan totalt. På grund av att jag inte orkar med sidan längre så säljer jag den nu istället för att låta den ligga och bara skräpa, får hoppas att någon annan person ar intresset för det hela och kan göra något utav det.
    Sidan är just nu inriktad för enbart Linköping men det är inga större problem att ändra på (bara namnet in princip).
    Köparen får sidan som den är men utan alla vimmelbilder så jag inte har rätten att sälja de.
    Jag kan erbjuda mig att fortsätta utveckla sidan om köparen inte klarar av det själv mot ersättning.
    Statistik och så vidare är inget som behöver efterfrågas då jag inte har gjort någon reklam för sidan eller något så det ligger bara på runt 200 unika i månaden.
    Adressen följer med om köparen vill det, men då får köparen betala överlåtelseavgiften. (har strongbox)
    Sidan är programmerad i ASP.NET 2.0 / C# med MySQL som databas.
    Admin systemet är inget överdrivet. Admin kan enbart godkänna visningsbilder och skicka nyhetsbrev. Admin kan även lägga till evenemang. Jag har lagt upp alla vimmelbilder och allt annat manuellt.

    Adressen till sidan är www.llife.se. Du kan logga in med Demo / demo.
    Vart att tillägga är väl att jag är ett prestanda freak. Jag har gjort om koden hur många gånger som helst för att få den att bli lite bättre än koden som jag hade skrivit innan och jag har använt alla mina kunskaper för att få det så perfekt som möjligt.
    För att ändra i källa koden så behövs det kunskaper inom ASP.NET och Visual Studio då jag har kompilerat alla källkods filer till en .dll fil. Självklart så får man med källkoden och inte bara .dll filen.

    Först till kvar, 8000:- och det är priset. Inget prutande det är på tok för lågt ändå.
    Hör av er här på SEO-forumet eller på mail "timmie.sarjanen (a) gmail. com"

    Vänligen

  2. #2
    Padchis avatar
    Padchi Padchi är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2008
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    3
    Sidan finns fortfarande kvar och bara skräpar. Jag sänker priset till 7000 kr om man vill ha ensamrätt. Om man vill köpa en kopia så säljer jag den för 4000 kr.

    Adressen till sidan går snart ut så den kommer inte vara tillgänglig speciellt länge till.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Community till salu
    Av yehsper i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 12:24
  2. Community Säljs
    Av webmasteranton i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-07, 18:12
  3. Community säljes (hemmafixare.se)
    Av jon i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-16, 15:58
  4. Community driven directory
    Av andgu i forum Kataloger
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 22:51